Stap 1: Deel 1: definiëren van het ontwerp
Maakt u een kunstwerk? Een schaakbord? Een nieuwe ring te houden over uw douchegordijn? Elk idee moet mogelijk een ander programma om te helpen het blijken goed met een minimum van hoofdpijn.
Voor dit instructable, heb ik besloten om te ontwerpen en lopen door een van mijn huidige projecten te tonen twee verschillende manieren van werken, artistiek en mechanisch. Dit zal me om te praten over enkele van de opties toestaan en werkstromen open voor beginnende ontwerpers.
Ik kocht onlangs de kern voor een tafelblad bordspel genaamd X-Wing miniatureninstellen. Gebaseerd op de Star Wars-licentie, is het spel een snelle spelen schip bestrijden spel dat echt heel veel plezier is. Het nadeel is dat de schepen vrij duur zijn en opbouw van een leger van goede grootte uit mijn prijsklasse is.
Ook, ik zou graag gebruik maken van de mechanismen van de kern van het systeem, maar beginnen trekken in mijn eigen schip ontwerpen of bouw van schepen uit andere franchises. Waarom niet Star Trek of Battlestar Galactica? Ik zou graag een X-Wing vs Viper strijd! En met 3D printen, kan ik dit wel een realiteit!
Voor het eerste deel van het project, laten we praten mechanische, detail-georiënteerd gebouw. In dit geval besloten heb ik om te werken aan reverse-engineering van een vlucht base voor de game x-wing miniaturen voor verstrekken mij voor het gebruiken van Micromachine schepen (waarvan ik heb meerdere uit Star Trek en Star Wars) in het tafelblad spel.
Voor het tweede deel, ik dacht dat ik zou houden met het thema en het ontwerpen van een ruimteschip van mijzelf te gebruiken in het spel. Ik kan veel plezier met het ontwerp en niet hoeft te maken over uitzien als iets reeds bestaande perfect.
Nu, tafelspelen top oorlog zou niet jouw kopje thee. Mijn passies zeer waarschijnlijk niet uw passies echter, de concepten die ik zal gaan over in dit instructable kunnen worden toegepast op de dingen die je schelen! Dat is de kracht van de 3D printen revolutie!