Stap 2: Introductie: waarom een mechanische digitale Computer?
In de April 1988 zag ik een Computer Recreations kolom door AK Dewdney stelt een touw en katrol steentijd digitale computer--het was zo'n geweldig idee dat ik mijn eigen versie voor een show in 1992 gebouwd. Het duurde 8 deelnemers aan touwen te trekken om het mechanisme te bedienen. Ik soort van wilde maken van een muur gemonteerde indoor versie van dit... maar ik kreeg afgeleid door vele andere projecten.
Kunt u meer foto's van mijn Archeologie of Intention op: http://bernielubell.com/03archaeoinstall.htm
en krijg een vrij goed idee van mijn low-tech benadering tot hedendaagse technologieën op mijn website:
http://bernielubell.com/index.htm
Toen ik aankwam op Autodesk Pier 9 workshop in het najaar van 2015 ik dacht dat het zou perfect een low-tech-computer op een verblijfsvergunning met een bedrijf in de voorhoede van digitaal ontwerp en vervaardiging! En als een visuele woordspeling op het idee van "Distributed Computing" Ik had gedacht een gedistribueerd netwerk van logica gates op muren rond het gebouw of althans in diverse plaatsen in Studio 9. Alle verbonden door tekenreeksen en katrollen.