Stap 2: schilderij
De Amsterdam verf zijn zeer goed voor het eerste scenario, en de tweede maar alleen als je voorzichtig hoe u deze toepast.
Eerst je moet kijken naar uw schilderij (of wat u weet uw schilderij eruit) en bepaal welke kleuren u nodig hebt. In een normale schilderij-nachtbeeld heb je een heleboel donkere en slechts enkele lichte gemarkeerde gebieden. Kijk naar uw schilderij en zien welke gebieden het meest worden gemarkeerd. Dit zijn de gebieden die moeten gloeien onder zwart licht, en dat zijn de kleuren die u nodig hebt.
Zie mijn eerste blacklight schilderij aangesloten, daglicht (eerst) en blacklight (tweede). De zon (wordt een maan bij nacht) ondergaat de hoogtepunten in het schilderij: de helft van de bergen, de helft van de bomen, gloeiende water en het gras. Dit is een zeer vereenvoudigde schilderij waar heb ik besloten om te gaan met slechts twee blacklight kleuren (tweede afbeelding): blauw en groen.
Dus op uw schilderij dat u alleen deze kleuren moet (onzichtbaar of niet) op de zijkanten van de objecten die worden blootgesteld aan de bron van het licht in het schilderij (dat wil zeggen de zon/maan). Schilderij van hen op de top van een gekochte schilderij afdrukken is zeer gemakkelijk voor niet-schilders. Voor schilders die u moet experimenteren veel hoe uw eigen verven gemengd met blacklight verf reageren in beide gevallen (daglicht en blacklight). Let op, sommige van uw normale verven misschien al weerspiegelen blacklight.
Voor abstracte schilderijen is alleen uw verbeelding de limiet. Kunst aan de muur, nachtelijke hemel op de kamer, sterren op de muur zijn allemaal hetzelfde. Gewoon google blaghlight beelden en je vind een heleboel inspiratie...