Stap 2: Upload schets aan de Arduino Leonardo
Ik gebruik Arduino V1.6.7 https://www.arduino.cc/en/Main/Software
-Gegevens wilt ophalen uit de Wii Classic Controller, moeten we een library, genaamd WiiClassicController van Andrew Mascoloinstalleren:
https://github.com/AndrewMascolo/WiiClassicController
Maar ik heb om te wijzigen van de functie GetButton in WiiClassicControl.h (gewoon vervangen door de codes in het vet cursief):
Booleaanse GetButton (byte col, byte D)
{
retourneren ((gegevens [col] & D) == 0);
}
-Om te simuleren een USB Joystick, gebruiken we de Joystick1 bibliotheek van Matthew Heironimus:
https://github.com/MHeironimus/ArduinoJoystickLibrary
En tot slot mijn schets, die gewoon een eenvoudige converter is. Een ding om op te merken is dat ik de Joystick te als Joystick.begin(valse initialiseren) en bel de Joystick.sendState() voor het verzenden van de Braziliaanse Joystick handmatig omdat we moeten toestaan meerdere knoppen samen worden verzonden (bijvoorbeeld: het opgaande en rechtergedeelte knoppen moeten vormen van een diagonale beweging).
Ik hoop dat dit nuttig voor iemand zou kunnen zijn. Cheers!