Upgraden ram in een thinkpad t60


Is uw thinkpad oude en traag? Of misschien de RAM heeft versleten? goed help is hier.
Labels: Ram, Laptops

Gerelateerde Artikelen

Piepen geluid na het upgraden RAM op Mac Mini fix

Piepen geluid na het upgraden RAM op Mac Mini fix

Na het installeren van nieuwe Hynix laptop opslageenheid (2X4GB PC3-8500 DDR3 - 1066MHz PC8500 204pin) in mijn Mac Mini 3.1 soms de ventilator kreeg in een hogere versnelling, soms piept het meerdere malen, soms met een paar tweede interval, maar het
Maak een ThinkPad toetsenbord USB-adapter met Arduino

Maak een ThinkPad toetsenbord USB-adapter met Arduino

Onder de business klasse laptops hebben ThinkPads de beste toetsenborden. Zelfs met de wijziging eiland stijl toetsenborden, zou ik zeggen dat ThinkPad toetsenborden nog verslaan alle haar laptop concurrenten handen naar beneden in de afdeling van he
Hoe om te upgraden Ram geheugen Laptop installeren vervangen

Hoe om te upgraden Ram geheugen Laptop installeren vervangen

Vandaag gaan we om te zien hoe gemakkelijk het is om te updaten / installeren of vervangen van het geheugen van de ram op een laptop. Op todays video instructable gebruikten we de toshiba satelite c55d-b5102 die alleen wordt geleverd met 4gb of Ram e
Repareren van een Thinkpad T400 van thermische vraagstukken Once and For All

Repareren van een Thinkpad T400 van thermische vraagstukken Once and For All

Thinkpads zijn grote machines. Betrouwbare, gerepareerd, snel, en de beste toetsenborden vindt u op een laptop.Maar tot voor kort, ze hebben een vreselijk fatale fout: zij oververhit raken als je iets zelfs licht eisen op hen doen. Mijn persoonlijke
Upgraden RAM

Upgraden RAM

Hier zijn enkele eenvoudige instructies voor opwaarderen naar de RAM in uw desktopcomputer of laptop. De tools die u nodig heeft voor dit project is een kleine schroevendraaier (meestal Philips). Dit proces duurt ongeveer 30 minuten, zolang je alles
Upgraden RAM in uw MacBook Pro 13 "of 15-inch

Upgraden RAM in uw MacBook Pro 13 "of 15-inch

Het wordt steeds populairder regelmatig bijwerken van de RAM (het geheugen) in uw Mac laptop voor een voortdurend toenemende eetlust voor intensieve surfen op het web of voor het uitvoeren van meerdere exemplaren van virtuele machines. Programma's zo
Hoe installeer RAM in een laptop (Asus G60-JX)

Hoe installeer RAM in een laptop (Asus G60-JX)

dit is een fundamentele overzicht over hoe te openen, verwijderen en RAM (Random Access Memory) kaarten in een laptop PC installeren. RAM-geheugen wordt gebruikt als een vorm van 'tijdelijk' geheugen van de computer. Kortom, meer RAM = meer geheugen
Hoe maak je RAM met een controller

Hoe maak je RAM met een controller

Hallo daar en welkom op mijn eerste instructable :DIk ga u tonen hoe om sommige 4-bits RAM geheugen samen met een controller, waardoor u meerdere verschillende nibbles informatie opslaan in hetzelfde systeem te maken.Ik zal waarschuwen u nu, ik woon
How To Install RAM In een Desktop PC

How To Install RAM In een Desktop PC

Stap 1: Kiezen van de juiste RAM u zal moeten controleren welke DDR die u nodig hebt voor dit instructable ik ben met behulp van DDR2. Om te controleren wat voor soort RAM je nodig op uw computer op het internet zoeken of open de behuizing van de com
Dodge Ram installeren een JVC radio

Dodge Ram installeren een JVC radio

Ja kunt u een instillation kit kopen bij de fabrikant, maar wat als u niet wilt?  Dit is hoe ik hem in mijn vrachtwagen zonder het streepje of de bedrading van de fabriek te wijzigen.  Op doet voeren sommige hulpmiddelen en knowhow.  Zelfs als je de
Hoe te upgraden het RAM-geheugen in een MacBook Pro (13-inch, laat 2011)

Hoe te upgraden het RAM-geheugen in een MacBook Pro (13-inch, laat 2011)

Ik wilde mijn twee 2 gigabyte RAM stokken voor twee 4 gigabyte RAM stokken voor een totaal van 8 gigabyte omwisselen. Het geheugen toe te voegen, zal de algehele snelheid van de laptop toenemen. Hier is mijn proces met de stappen en foto's zodat ande
Een betere ThinkPad USB-toetsenbordadapter

Een betere ThinkPad USB-toetsenbordadapter

Wanneer ik het eerst begonnen met microcontrollers, het enige dat ik wilde maken de meeste was een USB-adapter voor mijn ThinkPad T60 toetsenbord. Ik heb altijd genoten van het typen op het toetsenbord van mijn T60 en ik zou graag om het te gebruiken
Hoe te upgraden van de Firmware op een universele PCB

Hoe te upgraden van de Firmware op een universele PCB

de universele PCB (VPKB voor korte) project is gestart om een enkele game controller, met name bestrijding van stokken, op zoveel verschillende consoles mogelijk. Informatie over het project kan worden gevonden op de volgende draad in de forums van d
Hoe te kiezen voor een MicroController

Hoe te kiezen voor een MicroController

het gebruikt om te worden dat het aantal verschillende microcontroller chips beschikbaar voor de hobbyist vrij beperkt is. Je moet gebruiken wat je zou kunnen beheren van de postorder chip-dealer te kopen, en dat de keuze voor een klein aantal chips