Stap 21: Contour van alle vier de zijden met 3 + 2
Nu is het tijd om de machine vanuit een nieuwe invalshoek.
Start een contour als normaal, rechtstreeks vanaf de bovenkant. Klik op het vak "Tool richting" onder het tabblad geometrieën en selecteer het referentievlak voor die kant van 3 + 2 machinale bewerking. Gebruik van het model om te selecteren van aanwijzingen voor het coördinatensysteem, en vergeet niet om een selectiekader selecteren uit de schets getrokken op dat vlak te vertellen het gereedschap waar te stoppen.
Check out het model van de kant, en zien hoe diep de z-as moet gaan onder Heights. Ik zorgde ervoor dat mijne gewist van de vingertoppen, en niet te ver van de bovenzijde van de hand, want die was al gefreesd uit de top.
Kijk dan op de toolpaths van de "top" (referentievlak POV) en kant, dus zorg ervoor dat dingen kijken OK.
Herhaal dit proces voor alle kanten van 3 + 2 machinale bewerking.