Stap 2: Autodesk 3D Studio Max ProOptimizer
Importeer het OBJ-bestand uit de uitgepakte "downloaden (Mesh pakketbestand)" remembering voor sortie naar de vogelhuisje importeren textuur.
Wijzig de instellingen van de viewport "Facetten" zodat u kunt zien wat er echt gaande is.
Verwijder alle de Maas dat u niet wilt dat met behulp van een doos en een Booleaanse type kruispunt. "ProOptimizer" parameter gebruiken om de complexiteit van de maaswijdte tot 250 facetten (of zoveel mogelijk) weer hokje bij de textuur.
(Krijg je vaak fragmenten die niet zinvol in de Maas en u kunt netpunten rond bewegen door met behulp van de "Bewerken Mesh" modifier evenals maar dit heel vaak de Maas verbreekt u de afbeelding met hyperlinks).
Sommige tijden als u u losse details in de afbeelding met hyperlinks optimaliseren. Dit is een probleem met lijkt dat we nog niet opgelost, maar je ziet het schijnt als u tijdelijk "Uitpakken UVH"-parameter gebruiken. Als een lijken in een slechte plek zoals is een in de buurt van gaten dan ik stel voor remaking van de mazen in de 123D vangst en zien als het schijnt ergens anders beweegt.
Wanneer u tevreden bent met de uitvoer als een nieuw OBJ-bestand.