6 draden ebike moter

Raspberry Pi motie geactiveerde transparante Screaming Ghost voor Halloween

Raspberry Pi motie geactiveerde transparante Screaming Ghost voor Halloween

Groeten. Houd er rekening met mij als dit mijn eerste Instructable is. Echter ik dit effect voor deze laatste Halloween hebben gebouwd en hebben sommige vrij goede resultaten mee. Dus ik dacht dat ik zou delen dat.Video's en foto's van mijn test opst
Poppenspeler motie-vangst kostuum

Poppenspeler motie-vangst kostuum

het verkennen van het gebruik van betaalbare, off-the-shelf materialen en basistechnieken maken draadloze motion capture wearables.Het idee achter de poppenspeler is het creëren van toegankelijke wearable technologieoplossingen voor de motie-vangst,
Maak een 240V MOT hoog voltage power supply met 120V transformatoren

Maak een 240V MOT hoog voltage power supply met 120V transformatoren

ik ben dol op het spelen met de MOT maar de enige breaker, ik heb voor het aandrijven van hen af alleen gewaardeerd voor 15 ampère, dus heb ik besloten om te zien of ik ze af een 240V-stopcontact mijn vader maakte voor zijn lassers en luchtcompressor
Motie geactiveerde dropping spin, lage kosten, geen programmering

Motie geactiveerde dropping spin, lage kosten, geen programmering

In dit Intstuctable ik ga u tonen hoe te maken van een zeer eenvoudige motie geactiveerde spin dat druppels neer snel en verrast iedereen die wandelingen onder, vervolgens in de loop terugschuift. Ik ontwierp dit als een goedkope en praktische elektr
Clandestiene motie geactiveerde ghost projector (AKA de BOO-box)

Clandestiene motie geactiveerde ghost projector (AKA de BOO-box)

ik had een vrije weekend en besloot dat ik iets zou trekken samen voor Halloween dit jaar met behulp van alle bits en bobs ik had liggen. Dit is wat ik kwam met! Het is in wezen een eenvoudige laser projector welke projecten een afbeelding op een muu
Spoel packs en bougie draden voor Hyundai Trajet 2000 vervangen.

Spoel packs en bougie draden voor Hyundai Trajet 2000 vervangen.

Hier is hoe ik de spoel packs en bougie draden in een Hyundai trajet 2000 vervangen.Stap 1: Verwijderen van de oem spoel packs en draden. Er zijn twee bouten van 10mm per spoel pack. De bougie draden kwam uit heel gemakkelijk. Één spoel pack eigenlij
Amandel vormige oor draden

Amandel vormige oor draden

deze zijn een langwerpige, elegante oor draad. Ze zijn gemakkelijk aan te passen, door kortere of langere kabels gebruikt, wijzigen van de curve van de draad of inwikkeling van andere draad of kralen op de voorzijde.Stap 1: Tools en benodigdheden -2
Hoe te identificeren rode en gele draden op een K-thermokoppel... met een magneet!

Hoe te identificeren rode en gele draden op een K-thermokoppel... met een magneet!

Als u niet lezen door dit hele verhaal wilt, zal ik snijden aan de jacht met een spoiler:De rode draad op een K type thermokoppel zal niet vasthouden aan een magneet, en de gele draad zal vasthouden aan een magneet!Kort en zoet. Want je het ooit moet
PIR motie geactiveerde Audio Switch

PIR motie geactiveerde Audio Switch

Een vriend van mij stak zijn hand uit over sociale media vragen of iemand wist van een product dat audio van een TV spelen zou alleen wanneer iemand was kijken. Ze was willen zetten een looping video in een lobby, maar wilde niet de redundantie van d
Hoe maak je een charme Manchet armband patroon met sieraden draden

Hoe maak je een charme Manchet armband patroon met sieraden draden

Heb je ooit proberen te maken van een armband door uzelf. Deze tutorial toont je een soort van gratis Manchet armband patroon, kunt u kiezen waar om te wikkelen de kleurrijke kralen en hoe wikkel ze met sieraden draden als u nodig hebt. Je kunt deze
Oor draden voor oorbellen maken

Oor draden voor oorbellen maken

opslaan geld maken uw eigen oor draden voor oorbellen. U moet:20 gauge draadRonde neus tangFlush cuttersLiniaal of meetlintPen, as, deuvel, lippenstift, mascara of een marker voor grotere earwires.Als u wilt bekijken foto's klikt u op.Stap 1: Snij- &
Geweven armband met parels en zilver draden - een bijzonder geschenk voor uw beste vriend

Geweven armband met parels en zilver draden - een bijzonder geschenk voor uw beste vriend

In deze tutorial zal ik u vertellen hoe maak je een gevlochten armband. U zult versteld staan dat sommige kralen en draden een mooie armband kunnen maken.Stap 1: Materiaal en instrumenten die nodig zijn in de geweven armband:10 MM witte parel kralen8
Organiseren van de draden en kabels in uw computer

Organiseren van de draden en kabels in uw computer

kijk op website van de auteur, Neatinformation.com, voor allerlei projecten en andere interessante artikelen.Er zijn veel macht draden- en gegevenskabels binnen een desktop computer en kunnen zij een ongelofelijke puinhoop.Houden van de draden en kab
Hoe om te solderen van de draden op een gemeenschappelijke LED-strip

Hoe om te solderen van de draden op een gemeenschappelijke LED-strip

dit is een zeer snelle en eenvoudige primer over hoe om te solderen van de draden op een gemeenschappelijke LED-strip.U moet:Schaar of wire cutters (beschikbaar voor gebruik op TechShop)Draad strippers (beschikbaar voor gebruik op TechShop)Soldeerbou
Hoe te boren schroef en bout draden

Hoe te boren schroef en bout draden

Een zeer nuttig hulpmiddel en vaardigheid te hebben is het tappen van schroef en bout draden. Afluisteren is een proces van snijden draden in een gat zodat het een bout of schroef genaamd threading kan aanvaarden. Met een beetje praktijk is een zeer
Ruimte creëren en te ontdoen van draden met deze shelfie

Ruimte creëren en te ontdoen van draden met deze shelfie

Dit is hoe u ruimte kunt maken met een design look en te ontdoen van die vreselijke draden, modem en stopcontacten. Dit ondoorgrondelijke omvat houtbewerking. Enige ervaring met laser gesneden onderdelen of CNC frezen van hout en boren gaten wordt ge
Hoe maak je een motie Gif uit een video bestand (een moving Picture)

Hoe maak je een motie Gif uit een video bestand (een moving Picture)

Hi,In deze korte instructable ik ga onderwijzen u hoe maak je een beweging gif uit een video bestand. Het is zeer eenvoudig en kost niet een dubbeltje. Ik tonen u dit, omdat mensen hebben mij gevraagd vele malen hoe ik beweging gifs maken dus hier ee
Deeltje Core - Sensor van de motie met behulp van Internet knop

Deeltje Core - Sensor van de motie met behulp van Internet knop

In dit instructable ga ik u tonen hoe te bouwen van een sensor van de motie met behulp van een kern van het deeltje of foton en een Internet-knop. Deze maakt gebruik van de aan boord 3 axis versnellingsmeter van de Internet-knop en verandert de kleur
Breadboard Power distributie draden

Breadboard Power distributie draden

Een meer inspirerend dan volledige geblazen Instructable stap voor stap hoe te redden van een stelletje draden van een (dode) ATX PSU Breadboard Power distributie draden maken. ;)U zult sommige solderen vaardigheden, dit Instructable wordt ervan uitg
Stepper Motor Basics - 6 draden unipolaire / bipolaire Motor

Stepper Motor Basics - 6 draden unipolaire / bipolaire Motor

STEPPER MOTOR BASICS - 6 draden UNIPOLAR / BIPOLAIRE MOTOR voorbeeld.De basis over hoe de stappenmotor, stepper controller en stepper driver werken.Opmerking: Er zijn kleine verschillen over hoe de verschillende variant van stappenmotoren werken (d.w