555 schakelingen

555 timer emulator voor Arduino

555 timer emulator voor Arduino

Dit is een emulatie van een 555 timer chip die op een Arduino draait. Het kan meest elementaire 555 schakelingen met geen verandering uitgevoerd naar het programma of de bedrading van de emulator. De foto toont de emulator installatie toe een astable
555 timer Basics

555 timer Basics

De 555 timer IC is zonder twijfel een van de belangrijkste en meest gebruikte één Internet-verbinding delen in de geschiedenis. Het ontwerp is ongewijzigd gebleven voor meer dan 40 jaar, waardoor het een van de langst lopende IC-ontwerpen. Het gebrui
Eenvoudige controllers voor DC motoren (incl. PWM) traagheid en remmen (sim)

Eenvoudige controllers voor DC motoren (incl. PWM) traagheid en remmen (sim)

Eenvoudige Controllers een modulaire aanpak.Ten eerste, ik ben niet een gekwalificeerde elektrotechnicus. Ik ben volledig autodidact en eenvoudig onderzoek en ontwerp circuits voor mijn individuele behoeften.Deze controllers zijn ontworpen om te rijd
Dollaropslag LED ei Pasen boom

Dollaropslag LED ei Pasen boom

Zoals u al dit project geraden misschien dus zeer ontzagwekkend en goedkoop. Het is eveneens zeer flexibel, en hebt u het weet hoe, kunt u dit in een gek project.Dus wat is precies een boom van Pasen? Om eerlijk te zijn weet ik niet. Mijn moeder is w
LED Flashnade

LED Flashnade

ik kocht onlangs een paar LED's van een vriend, en hij zei hoe ze zijn super heldere blah blah blah. Dus heb ik besloten om uit te vinden voor mezelf hoe helder ze werkelijk zijn. Zo verslaafd ze tot mijn PSU en werd verblind maar de helderheid. Lett
Oscillator schakelingen voor de 555 timer

Oscillator schakelingen voor de 555 timer

In mijn eerste Instructable over de 555 timer chip (Inleiding tot de 555 timer) ik aangetoond een 555 in een astable-oscillator.Ik wil Mike63 bedanken voor het sturen van mij een paar nuttige formules voor het berekenen van de frequentie en de lage t
555 timer-schakelingen