5 1 ses dağıtıcı

Projet LED Effect Arduino et WS2812 Le projet et ses composants

Projet LED Effect Arduino et WS2812 Le projet et ses composants

To d'illuminer vos meubles ou tout autre objet, je vous voorstellen ce tutoriel qui à giet maar de contrôler de Bandeau-VN-LED-type voor de WS2812.CE projet eenvoudige vous permet de choisir VN effet LED ainsi que la couleur de la geleid. Le système
HuitEnUn, Tidy Up PocketMods! HuitEnUn, ranger ses PocketMods!

HuitEnUn, Tidy Up PocketMods! HuitEnUn, ranger ses PocketMods!

Ceci est le résultat de ce que l'on peut faire.Dit het resultaat en de HuitEnUn gebruiken.Ranger 10 PocketMods c'est mogelijk!Tidy up 10 PocketMods is mogelijk!Vous pouvez wisselaar les PocketMods par des kleurpotloden!U kunt de PocketMods wijzigen d
Multi terminal plezier.

Multi terminal plezier.

Met een windowed omgeving heb je in principe maar één scherm. om mee te spelen. Met Linux heb je verschillende dependiing op de beperkingen van de distro en systeem. Wij gaan spelen met de toetsen om te schakelen van terminals en zelfs inloggen als a
Kinect Hacking (artikel)

Kinect Hacking (artikel)

wanneer Microsoft het Kinect systeem voor de Xbox 360 het hoopte te geven een impuls aan de console en verkopen veel spellen uitgebracht. Het zeker dat doel met enkele stevige verkoop raken, maar de echte verrassing was dat van de Kinect krachtige te
Proyecto Herramientas y soldado

Proyecto Herramientas y soldado

Durante el curso de Herramientas y soldado se realizará un proyecto compuesto de varias partes que al definitieve quedarán ensamblados nl una linda caja. Una de las caras ocupara tu proyecto de Strig Kunstwetenschappen basado en este instructable que
Sterren Lamp dood

Sterren Lamp dood

Dat is geen maan...Wie heeft niet gedroomd van het bezitten van een half-vernietigd slag bij station gemaakt van beton dat als een licht functioneert? Iedereen? Oke, dus het is niet echt praktisch, maar het was leuk om te proberen iets nieuws.Ik zag
Hoe te snijden het maanoppervlak met CNC

Hoe te snijden het maanoppervlak met CNC

Hoe te snijden het maanoppervlak met CNC-machinesPre-reqs: Dit is een geavanceerd proces dat voorkennis van CNC gebruiks- en 3D-modellering vereist. Ik zal niet worden instrueren over het uitvoeren van een CNC-machine. Ik zal proberen ter dekking van
Kleinschalige Vermogensoplossingen

Kleinschalige Vermogensoplossingen

Hoe te de stroomvoorziening naar externe populaties met behulp van micro-rastersystemen.Maak de energie: Een VS-Mexico tweede uitdaging: innovatieSpaanse vertaling:Gratis PDF: Gids voor kleine Off-Grid Power SystemsPROBLEEM: Raster macht is niet besc
Bodemvocht/Detection System

Bodemvocht/Detection System

Dat begon als een eenvoudige twee nagel, 5V, vocht detectiesysteem het uitgegroeid tot een iets meer verfijnde tuig met LED's en minder bijwerken als gevolg van mijn vorige toezicht: elektrolyse.Daarvoor moet u:Arduino1 x rode LED1 x gele LED1 x de g
VBNET controle van ARDUINO over TCP RS232

VBNET controle van ARDUINO over TCP RS232

PROJET PUPITRE SERIËLE VIA TCPVB NET / XPORT (LAN) ou CSW M85 (WIFI LAN) ouCIE M10 (LAN) / ARDUINOInleiding:Met dit project zal u zitten kundig voor pilot uitgangen van een arduino met een virtuele vb.net pusbutton of een schakelaar voor digitale of
Halloween pompoen - pompoen de Halloween

Halloween pompoen - pompoen de Halloween

Para la noche de Halloween decidí crear una lámpara de cartón con forma de pompoen.Para ello elegí uno de los diseños 3D de la aplicación gratuita 123D Make y lo personalicé un poquito.Stap 1: Pompoen-Eligiendo el modelo inicial Una vez elegido el di
Gebruik van microfoon Module

Gebruik van microfoon Module

In dit artikel zal ik spreken over de mic-module met de arduino. U kunt oefenen met verschillende microfoon module. Er zijn meestal één per module 4. hij de namen op p. 5V schrijft Vcc pin stekkers eten GND GND pin. De andere twee pinnen AO en pennen
Regenboog bankje / banco arco iris

Regenboog bankje / banco arco iris

Mi versión del banco con paletsStap 1: como lo hice con las maderas de dos paleta desmontados y algún trozo de madera más hice la estructura y las patasStap 2: paso 2 recorte Oenas piezas con un poco de inclinación para el respaldo y después lo forre
Ontdekken van Oxford Sandy en zwarte varkens. Schotse organische Smallholding. Highland Homestead deel 1. Fermette Ecossaise - cochons de race zeldzaam. Granja escocesa - Los cerdos de raza rara

Ontdekken van Oxford Sandy en zwarte varkens. Schotse organische Smallholding. Highland Homestead deel 1. Fermette Ecossaise - cochons de race zeldzaam. Granja escocesa - Los cerdos de raza rara

hebben doorgebracht de kerstvakantie met mijn familie in Schotland, wil ik delen een aantal van de zeldzame rassen hun bos smallholding op de Highland Boundary Fault bevolken. Ik ben begonnen met hun vier varkens, de sympathiek en veerkrachtig Oxford
Quilomb fonos gratis (gratis lawaai-makers)

Quilomb fonos gratis (gratis lawaai-makers)

Sea el país que sea, las razones para participar de VN cacerolazo zoon multiples, pero básicamente todas refieren een descontento o indignación por acciones de gobierno, por ejemplo las que menciono en el último paso.Solo pretendo ayudar een construi
Pallet en fruit krat hout insecten Hotel. Hoe te trekken en het houden van bijen en gaasvliegen in uw tuin voor bestuiving en ongediertebestrijding. Helpen de insecten en trakteer uzelf op een productieve toekomst. Brico Ecolo - hôtel een insectes

Pallet en fruit krat hout insecten Hotel. Hoe te trekken en het houden van bijen en gaasvliegen in uw tuin voor bestuiving en ongediertebestrijding. Helpen de insecten en trakteer uzelf op een productieve toekomst. Brico Ecolo - hôtel een insectes

Bee Cosy voor gezellige bijen. Een elegante insecten hotel voor u te maken met behulp van 99% gerecupereerd materialen. Hoewel de gezellige Bee een beetje moeilijker dan de Apple House is, is het afgewerkte resultaat ook de moeite waard. Ik weet uit
Autonome Miniquad (software)

Autonome Miniquad (software)

Nu dat u uw miniquad voor het uitvoeren van de Ardupilot mini hebt geconverteerd door het volgen van mijn vorige instructable, is het tijd om de software te configureren. Eigenlijk, zelfs als u een Ardupilot hebt gemaakt of Pixhawk gebaseerd multicop
Bluetooth Low Energy Bare Metal

Bluetooth Low Energy Bare Metal

Ik wilde doen sommige IoT-projecten en had behoefte aan een oplossing van Bluetooth Low Energy. Ik kocht een TI-sensorTag en really liked it. Ze had een ton van sensoren op en het nieuwe TI CC2650 chip was cool. Maar ze niet echt free software gereed
Spoor De Guitare

Spoor De Guitare

een guitare houder jonger dan 15$Als je ses op 4e foto en sommige buizen op 5 th-foto kunt, moet u thèse soort hout.Ik begon te zagen van het hout met de grootte die ik nodig had, heb ik gekozen 20 cm / guitare voor de breedte en de hoogte 80 cm. voo
Zoekmachine optimaliseren uw berichten

Zoekmachine optimaliseren uw berichten

Het ding om te onthouden is dat SEO is niet een wondermiddel. Het is belangrijk, maar niet bekend de exacte algoritmen het SEs-gebruik, en ieder is anders, dus alles wat je kunt doen is het beste wat je kunt optimaliseren. Er gebeurt te zijn een paar