3 schoenen geschilderd

Popcorn schoenen te lopen met stijl bijgewerkt

Popcorn schoenen te lopen met stijl bijgewerkt

Dit is een instructable over het bijwerken van uw oude saaie platte schoenen. Ik kreeg deze ideeën toen ik kijken naar een film en popcorn eten. Ik hou van popcorn. Dus, heb ik besloten om popcorn schoenen. Het is een werkelijk unieke idee.Wees alsje
Hoe hand beschilderd Canvas schoenen?

Hoe hand beschilderd Canvas schoenen?

How to hand Painted Canvas Shoes?Ik heb een geschilderde schoenen winkel www.mypaintedshoes.comSommige vrienden altijd vroeg "how to beschilderd doek schoenen", vandaag ik delen van de stap naar jongens, hoop dat je kunt leartn hoe je schoenen g
Star Wars C3PO en R2D2 geschilderd schoenen!

Star Wars C3PO en R2D2 geschilderd schoenen!

Star Wars C3PO en R2D2 geschilderd hakken!Ja - dit zijn de schoenen die u zoekt!Ik was geïnspireerd door deze R2D2 hakken die Mikeasaurus deed!Ik heb niet de tech toevoegen en ik mengden ze een beetje... maarwie niet wil niet-overeenkomende droid sch
Aangepaste geschilderd doek schoenen

Aangepaste geschilderd doek schoenen

als u zelf een paar oude schoenen die je je verveelt met, of u gewoon uw eigen aangepaste schoenen wilt, hier is wat je moet doen!Waardoor ze is super eenvoudig. Het detail is afhankelijk van uw artistieke vaardigheid.Hier zijn de stappen:1. vind ins
Hand geschilderd Deadmau5 schoenen (Mens grootte 12)

Hand geschilderd Deadmau5 schoenen (Mens grootte 12)

dit zijn aangepaste handgeschilderde Deadmau5 schoenen in mannen grootte 12Benodigde materialen: zwart, rood, geel, blauw, paars, wit en groen verf (acryl werkt het beste), witte busjes, een zak van goedkope verf penselen (kan worden gekocht bij walm
Hoe te-Sherlock geschilderd schoenen

Hoe te-Sherlock geschilderd schoenen

dus ik heb de laatste tijd in schilderij schoenen gekregen. Hier is mijn poging tot het maken van Sherlock thema schoenen. Ik heb nog om te vinden van een stapsgewijze instructies voor deze dingen. Zo hier gaat u! Geniet van!Stap 1: materialen Eerste
Hand geschilderd Gorillaz schoenen mannen maat 11

Hand geschilderd Gorillaz schoenen mannen maat 11

dit zijn aangepaste handgeschilderde Gorillaz schoenen mannen maat 11 alleenBenodigde materialen: zwart, rood, geel, blauw, paars, wit en groen verf (acryl werkt het beste), witte busjes, een zak van goedkope verf penselen (kan worden gekocht bij wal
Geschilderde schoenen

Geschilderde schoenen

dus ik verliefd op mijn bestelauto's ben maar ze vies dus zo snel :/ in plaats van het verspillen van mijn geld en ze weg te gooien zoals gebruikelijk heb ik besloten om het verbergen van de slechtste plekken!Stap 1: materialen-schoenen-Textielverf-o
Gemakkelijk geschilderd aangepaste canvas schoenen!

Gemakkelijk geschilderd aangepaste canvas schoenen!

DIY beschilderd doek schoenen, gemakkelijk & hogesnelheidsvaartuigen!U moet:1. witte platte schoenen2. sticker elke vorm als u wilt.3. acryl kleur & penseelStap te doen, gelieve te zien in mijn video.
Aangepaste geschilderd schoenen

Aangepaste geschilderd schoenen

allereerst wil ik de DIY Gemeenschap dank voor het toevoegen van dingen die vonk van ideeën. Deze ik ben dankbaar aan gebruiker Runwithwolves geven mij wanneer ik rond op de site klikte.Opmerkingen:Leer je pennen, probeer ze uit.Aan te passen.Laat he
Hoe te-Shadowhunter geschilderd schoenen

Hoe te-Shadowhunter geschilderd schoenen

een ander schilderij van de schoen! Ik heb de kleuren voor de schoen van het rijm: "voor de jacht door de nacht voor dood en verdriet, van de kleur wit goud voor een bruid in haar trouwjurk, zwarte en rode bel betovering neer." Geniet van!Stap 1
DIY geschilderd vleugeltip schoenen

DIY geschilderd vleugeltip schoenen

Het is zeer eenvoudig te maken vleugeltip stijl op zowat elk gesloten-teen schoen oppervlak. Volg deze eenvoudige stappen, en je hebt een paar op je voeten in slechts een paar uur!Stap 1: benodigdhedenPaar schoenen, calqueerpapier, permanente marker,
Geschilderde Converse: Doctor Who

Geschilderde Converse: Doctor Who

Geschilderde converse zijn een geweldige manier jezelf te uiten en maken elke outfit veel interessanter! ... Jammer genoeg, geschilderde schoenen kunnen kosten tot $200 online. Gelukkig, is er een manier om hen te maken jezelf! In deze tutorial laat
Hoeven van comfortabele schoenen (geen hoge hakken!)

Hoeven van comfortabele schoenen (geen hoge hakken!)

Het beste deel van een kostuum is soms een beetje aandacht voor detail. Als uw kostuum hoeven heeft, waarom niet maken een paar schoenen in duurzaam, realistisch ogende hoeven toe te voegen een beetje iets extra aan je outfit?In dit Instructable, zal
Hoe verder aanpassen Kicks (verf schoenen) Mofoz Visualz

Hoe verder aanpassen Kicks (verf schoenen) Mofoz Visualz

dit instructable zal u tonen hoe te schilderen van sneakers, op maat van de kicks, de manier van Mofoz Visualz. Deze instructie is van toepassing met alle leren schoenen/laarzen.Bezoek voor meer foto's van dit project en meer info op Mofoz Visualz aa
DIY dinosaurus peuter schoenen

DIY dinosaurus peuter schoenen

Ken jij een kleuter die houdt van dinosaurussen? Nou dan wed ik dat ze graag deze handgeschilderde dinosaurus kicks! En wie beter om ze te maken dan u! Blijf lezen om te weten precies welke materialen die u nodig hebt, en hoe te maken van deze schatt
Kleurstof van uw schoenen (of andere lederwaren)

Kleurstof van uw schoenen (of andere lederwaren)

Laat onze schoenen verven! Ze zijn een saaie kleur, en we hunkeren naar iets nieuw en aangepast. Gelukkig kleurstoffen Leer gemakkelijk, wat resulteert in een levendige, permanente verandering. Voor dit instructable, we zullen worden borstel-verven t
Hoe te schilderen van lederen schoenen

Hoe te schilderen van lederen schoenen

Bored van gewone zwarte, witte of bruine schoenen? Willen uw favoriete paar gehavende brogues sparren? Geïnteresseerd in het maken van een gepersonaliseerde gift voor iemand die voeten? Dit instructable zal u praten door het proces van het omzetten v
Bijgewerkt zadel schoenen

Bijgewerkt zadel schoenen

dit is een instructable over het bijwerken van zadel schoenen met glitters. Zadel schoenen waren vooral populair in de jaren 1940 en 1950. Glitter/metalen plat formulier sandalen hebben tegenwoordig een opmerkelijke trend. Sandalen en glitter samen i
Hoge-hiel, clipless bike schoenen

Hoge-hiel, clipless bike schoenen

werd ik geïnspireerd om deze schoenen op mijn rit home op een avond toen ik getuige geweest van een mooie vrouw rijden in high-heels langs Market Street in San Francisco. Trouw aan vorm, zal ik toegeven dat ik zag de sexy handgemaakte fiets voor de v