1 Gravure Laser

Zelfgemaakte Mini gravure Laser DIY X Y Aluminium Frame

Zelfgemaakte Mini gravure Laser DIY X Y Aluminium Frame

Zelfgemaakte Mini gravure Laser DIY X Y Aluminium FrameGebied werken: 180 mm x 250 mm1. Kit groot deel Samenvatting:1 x "X" schuifregelaar 350 mm - 8 mm2 x "Y" schuifregelaar 350 mm - 8 mm2 x oude intensivering motor nemen van oude fot
Hoe maak je een mes

Hoe maak je een mes

ik hou te ontwerpen en dingen te maken-het is mijn passie! Een dag op het werk door baas liet me een foto van een keukenmes die hij volledig van kras en na dat gemaakt, ik wist dat ik moest maken. Hij zei dat het was "een van de meest lonende dingen
DIY BioPrinter

DIY BioPrinter

Bioprinting is afdrukken met biologische materialen. Denk aan het als 3D printen, maar met squishier ingrediënten! Er is een heleboel werk bij onderzoeklaboratoria en grote bedrijven zoals Organovo print menselijke weefsels en menselijke organen, met
CNI hoge energie en High Power Lasers

CNI hoge energie en High Power Lasers

Hoge-energie laser bevat lamp gepompt (LPS-serie) en diode gepompt (DPS serie) lasers. Hoog vermogen laser omvat CW DPSS laser en gepulseerde DPSS Q-switched laser. Ze worden veel gebruikt in medische, militaire verdediging, wetenschappelijk onderzoe
Mr.Engraver: De Desktop Laser Gravure Machine

Mr.Engraver: De Desktop Laser Gravure Machine

Voldoen aan de "Mr.Engraver"! De DIY draagbare desktop laser gravure machine. De graveur kunnen graveren op hout en kunststof, gesneden door schuim platen en papier. De machine kan worden gebruikt voor het doen van ton van creatief werk, de enig
CNC Laser voor afbeeldingen afdrukken en gravure - Shapeoko 2 gebaseerd

CNC Laser voor afbeeldingen afdrukken en gravure - Shapeoko 2 gebaseerd

Als u eigenaar bent of van plan bent te bouwen van een Shapeoko 2 CNC frezen Machine, doorloopt dit Instructable u de stappen die nodig zijn voor zitten kundig voor toevoegen een 2 watt laser staat grijs-schaal afbeeldingen afdrukken op vele oppervla
Hoe meet je CO2 laser zet een Laser Gravure Machine en Laser snijmachine met behulp van een vereenvoudigde (low-cost) CO2-laser power meter

Hoe meet je CO2 laser zet een Laser Gravure Machine en Laser snijmachine met behulp van een vereenvoudigde (low-cost) CO2-laser power meter

meest CO2 laser power meter zijn erg duur en zijn uitgerust met mogelijkheden tot ver buiten wat de gemeenschappelijke laser machine exploitant/eigenaar moet.  Deze instructies weergeven een sub-$100 laser power meter sonde op het werk, snelle laser
Laser graveren machine CNC (productie van Laser Gravure Machine door met behulp van verspild CD-station of Printer)

Laser graveren machine CNC (productie van Laser Gravure Machine door met behulp van verspild CD-station of Printer)

Bent u nog steeds bezorgd over wat geschenken zijn zeer geschikt voor je vrienden? Wilt u iets creatiefs uw oprechte wensen kiezen? Met de vooruitgang van de economie, hogere eisen op presenteert meer noodzakelijk geworden. Geschenken met innovatieve
Gravure cilindrische objecten op een laser cutter met een roterende bevestiging.

Gravure cilindrische objecten op een laser cutter met een roterende bevestiging.

Ik heb dit instructable geschreven omdat ik wilde mijn roterende bijlage gebruiken voor mijn laser cutter en ik delen hoe wilde te doen iets anders van de normale platte gravure die ik doe.Om dit te doen moet je natuurlijk toegang tot een laser cutte
Pannenkoek Mod - scherm afdrukken / laser gravure pannenkoeken

Pannenkoek Mod - scherm afdrukken / laser gravure pannenkoeken

pannenkoeken... Heerlijke pannenkoeken. Stel zit rond de keukentafel genieten van een smakelijke stapel pannenkoeken? Mooi, no? Ook stel je nu voor hen gepersonaliseerd met elke afbeelding die u kunt maken. Gepersonaliseerde pannenkoeken zijn de toek
Zelfgemaakte Mini Laser Gravure Plotter Frame DIY X as Slde CNC

Zelfgemaakte Mini Laser Gravure Plotter Frame DIY X as Slde CNC

Als we de structuur van de versterking van de zelfgemaakte mini Laser Gravure Plotter Frame, de XY-plotter aluminiumlegering is sterk genoeg om te worden omgezet in een MiniCNC, 3D-printer, driller, enz. Het verkeer van de terminal is stabiel en prec
3D-Printer zelfgemaakte RepRap Prusa gravure Plotter Laser Frame DIY Y as dia lineaire

3D-Printer zelfgemaakte RepRap Prusa gravure Plotter Laser Frame DIY Y as dia lineaire

Zelfgemaakte RepRap Prusa 3D-Printer, Plotter Laser Frame DIY Y as dia lineaire gravure2 stuks SCS12S-UU schuif lineaire lagers Motion bal2 stuks 12 mm 12 x 280 lineaire shaft 3d printer cilinder voering spoor lineaire schacht met vistuig 20 mm2 stk
Zelfgemaakte RepRap Prusa 3D Printer DIY X Y as dia lineaire gravure Plotter Laser Frame

Zelfgemaakte RepRap Prusa 3D Printer DIY X Y as dia lineaire gravure Plotter Laser Frame

Zelfgemaakte RepRap Prusa 3D Printer DIY X Y as dia lineaire gravure Plotter Laser FrameMaterialen:1 stk 340-8D, 8mm leiden schroef Dia 8mm lood 2mm lengte 340mm met koper moer8 stuks SC12UU SCS16UU 12mm lineaire blok CNC Router DIY CNC onderdelen4-d
Zelfgemaakte gravure Plotter Laser Frame DIY X CNC as dia lineaire

Zelfgemaakte gravure Plotter Laser Frame DIY X CNC as dia lineaire

Zelfgemaakte gravure Plotter Laser Frame DIY X CNC as dia lineaireMaterialen:1 stk 340-8D, 8mm leiden schroef Dia 8mm lood 2mm lengte 340mm met koper moer4-pack SC12UU SCS16UU 12mm lineaire blok CNC Router DIY CNC onderdelen2 stuks Diameter 12mm 400m
Zelfgemaakte Printer gravure Plotter Laser 3D Frame DIY X as schuif lineaire CNC

Zelfgemaakte Printer gravure Plotter Laser 3D Frame DIY X as schuif lineaire CNC

Zelfgemaakte Printer gravure Plotter Laser 3D Frame DIY X as schuif lineaire CNCDag kunnen de meeste mensen gewoon kopen een pre-en-klare 3D-printer en hoeft alleen te druk op een knop te krijgen om te werken, maar er zijn mensen in de Gemeenschap va
Zelfgemaakte Laser 3D Printer gravure Plotter Frame DIY X as schuif lineaire CNC

Zelfgemaakte Laser 3D Printer gravure Plotter Frame DIY X as schuif lineaire CNC

Zelfgemaakte Laser 3D Printer gravure Plotter Frame DIY X as schuif lineaire CNCMaterialen:2 stk Stepper Motor montage L beugel Mount stap intensivering4-delige LMK12UU 12mm flens voorzien van CNC Flange lineaire lagers flens lineaire Bush2 PC's 12 x
Zelfgemaakte gravure Plotter Laser Frame DIYX as dia lineaire CNC materialen

Zelfgemaakte gravure Plotter Laser Frame DIYX as dia lineaire CNC materialen

Zelfgemaakte gravure Plotter Laser Frame DIYX as dia lineaire CNCMaterialen:2 stk lineaire beweging bal dia eenheden blokkeren lagers SC08UU droeg maat 8 mmPC's SK08 SH08A 8mm lineaire schacht ondersteuning XYZ tabel CNC onderdelen2 stuks 8 mm x 330
Zelfgemaakte gravure Plotter Laser Frame DIY Y as dia lineaire

Zelfgemaakte gravure Plotter Laser Frame DIY Y as dia lineaire

Zelfgemaakte gravure Plotter Laser Frame DIY Y as dia lineaireMaterialen:2 stuks aluminiumlegering 20 x 20 mm 340 mm2 stuks aluminiumlegering 20 x 20 mm 300 mm4 hoek aluminium4-delige lineaire beweging bal dia eenheden blokkeren lagers SC08UU droeg m
Zelfgemaakte X Y Z as dia voor 3D-Printer DIY RepRap Prusa gravure Plotter Laser Frame

Zelfgemaakte X Y Z as dia voor 3D-Printer DIY RepRap Prusa gravure Plotter Laser Frame

Zelfgemaakte X Y Z-as Slide voor DIY RepRap Prusa 3D Printer, Plotter Laser Frame gravureMaterialen:1 PC DIY desktop laser gravure machine, machine snijwerk machine 3 as micro stap motor rijden controle moederbord markering1 stk aluminiumlegering van
DIY Mini Laser Gravure Plotter Frame zelfgemaakte Y as Slde CNC

DIY Mini Laser Gravure Plotter Frame zelfgemaakte Y as Slde CNC

Dit mijn DIY XY schuif kan worden gebruikt om goede bouwen. U kunt de XY Slide bouwen een heleboel interessante toepassingen zoals een tekening robot, een 3D-printer of een mini frezen. Het werkt erg goed, nauwkeurig en stabiel.Kenmerken:Sterke alumi