TintPicker (6 / 7 stap)

Stap 6: Arduino, mobiele App, implementeren en webapplicatie


[Applicationl gegevensstroom]

  1. TinkPicker de kleur van een doelobject zintuigen en stuur het naar mobiele telefoon via Bluetooth commucation.
  2. Mobiele applicatie Sla de sensorgegevens naar SQL server door een eenvoudige AJAX verzoek.
  3. Webtoepassing trekt de verzamelde kleurgegevens van SQL server en weer te geven. Zij bieden ook fysiek gesimuleerd visualisatie met deze kleuren.

[Android, uitvoering]

-Bluetooth-communicatie met de mobiele toepassing

-I2C communicatie met Flora kleur sensor

-Het organiseren van interactie van de gebruiker (druk op de knop)

-Wanneer "sensing" toets, het haalt gegevens op uit de kleur sensor en het verzenden van mobiele toepassing via Bluetooth-communicatie

-Wanneer "knop on/off" wordt ingedrukt uitschakelen op/het licht van de kleur sensor

[Mobiel]

-Het handhaven van Bluetooth(BLE) verbinding met Arduino (Micro-mix)

-De kleurgegevens ontvangen Arduino met SQL server met behulp van eenvoudige AJAX verzoek toekomen

[Webtoepassing]

-Trekt de kleurgegevens van SQL server.

-Displays pakte onlangs kleuren in het kleurenpalet.

-Visualiseert fysieke simulatie van ballen met onlangs geplukt kleuren

-Voeg uw eigen visualisatie of met behulp van de kleurgegevens kleurenpalet

Alle Codes zijn availalble op https://github.com/ppp9494/2015S_MP3_TintPicker]

Gerelateerde Artikelen