Stap 6: Creëren van de achterbenen
Met het gereedschap "tekenen Bezier-Curves" zullen uw uitgangspunt rond over dezelfde plaats als de vloeiend knooppunt aan de onderkant van het lichaam van de katten. Klik eenmaal om de vorm beginnen, verplaatsen en uit naar links, dan klik en sleep om het maken van uw eerste vloeiend knooppunt. Beweeg de cursor naar het centrum van het lichaam en naar beneden onder het punt u zojuist, klik en sleep als u wilt maken van de tweede vloeiend knooppunt. De cursor en uit aan het recht op ongeveer dezelfde positie als het punt aan de linkerkant, klik en sleep om te maken een andere vloeiend knooppunt. Om te sluiten van de vorm-klik op het knooppunt u eerst gemaakt.
Het begin/einde knooppunt zal worden scherpe niet vloeiend. We kunnen vaststellen dat door de "paden bewerken door knooppunten" ACTIVEERINSTRUMENT, dat één knooppunt selecteren en "make geselecteerde knooppunt symmetrische" te kiezen in het submenu boven de.
Als u nodig hebt om te fine-tunen van de vorm kan je dus met behulp van de "Bewerk paden door Nodes" hulpmiddel. Met deze tool geselecteerd kunt u ofwel slepen uit de shapes met behulp van de blauwe handgrepen aangesloten op elk knooppunt, of u kunt klikken en slepen op een van de lijnen. Ik verkies het gebruiken van de handgrepen, want ik vind heb ik meer controle op die manier doen.
U kunt wijzigen hoe het knooppunt zich gedraagt in de vorm van een vrije vorm door te selecteren van het knooppunt en het veranderen van glad, tot scherpe of symmetrische, via het submenu aan de top, afhankelijk van de vorm je probeert te maken.