T800 CPU-Chip levitatie Display


Dit is een prop die ik gebouwd om een ander prop die ik gemaakt weer te geven. Deze build levitates magische wijze een CPU-chip te zweven in de ruimte. Alleen mogelijk gemaakt door onzichtbare tekenreeks!!

Gerelateerde Artikelen

Z80 CPU thumbdrive

Z80 CPU thumbdrive

ik heb gebroken de thumbdrive geval op een aantal van mijn USB-drives. Nogmaals ik brak een van de gevallen maar ik dringend het station de volgende dag. Ik was echt in angst voor statische elektriciteit doden voordat ik het vervangen. Mijn oorspronk
DIY CPU Dogtag

DIY CPU Dogtag

Hallo iedereen, dat is mijn eerste instructable en ik wil je iets nieuws laten zien. Ik vond gisteren een oude, stoffige ' 99 cpu en ik ben begonnen googlen om iets mee te maken te vinden. Helaas, ik vond alleen een tutorial voor een CPU-sleutelhange
How to Build een Budget Gaming PC (gedetailleerde, informatieve)

How to Build een Budget Gaming PC (gedetailleerde, informatieve)

Wilt uw eigen aangepaste gebouwde Game-PC en je bent in een krap budget?Dit Instructable zal betrekking hebben op alle aspecten in de bouw van de best mogelijke Budget persoonlijke Desktop Computer voor gaming.U zult lezen over:1) moderne Gaming eise
Schakelbare Dual Voltage (3.3V / 5v) Hacduino

Schakelbare Dual Voltage (3.3V / 5v) Hacduino

dit is mijn tweede versie van een Hackduino. Ik bouwde de eerste die opeen Radio Shack PC board (solderable breadboard) met een triple-stootkussen IClay-out. Het bleek te zijn, in feite een kloon Arduino Duemilanove,compleet met kopteksten voor inplu
Hoe te stoppen met uw Laptop oververhitting

Hoe te stoppen met uw Laptop oververhitting

Inleiding: Computer (Laptop) koeling BasicsDe koeling van de CPU(Central Processing Unit), anders aangeduid als "The Chip" of leken "The Brain" van de laptop is een dilemma dat de meeste fabrikanten moeten onder ogen zien wanneer ontwe
Creëren van een Android Emulator met Qemu

Creëren van een Android Emulator met Qemu

Als een onderdeel van een academisch onderzoek dat ik heb gedaan tijdens de afgelopen zomer, heb ik een emulator voor android besturingssysteem op een Linux computer met behulp van Qemu. Na het installeren van de Android-emulator, ben ik in staat om
Xbox 360 Rode Ring van dood herstellen

Xbox 360 Rode Ring van dood herstellen

An Xbox 360 is relatief eenvoudig te repareren als je eenmaal weet hoe. De materialen die u nodig heeft zijn een kruiskopschroevendraaier (boor is optioneel), scherpe neus buigtang (niet afgebeeld), 5mm kunststof sluitringen metalen ringen van 5mm, 5
Voeg een MCX type antenne aansluiting aan een Dell Inspiron 1501

Voeg een MCX type antenne aansluiting aan een Dell Inspiron 1501

ik was op zoek naar een manier om een home-made "cantenna" verbinden met mijn laptop de interne draadloze kaart. Ik vond dit instructable:, maar zoals u zien kunt, de auteur gebruikt een SMA type connector, die van de zijde van de laptoptas proj
Multi Sega geval Retopie sega zaak mark 1

Multi Sega geval Retopie sega zaak mark 1

Retropie Emu gebouwd uit een oude sega zaak met behulp van Retropie beeld alle instructies zijn op hun site software verstandig ik heb wat ik hier heb gebruikt.Stap 1: Lijst van onderdelen en hoe te bouwen1) 1 oude sega game zaak van 'ebay is'2) 2 x
Time Board race

Time Board race

Mijn neef loopt een kleine niet voor winst Quadbike Enduro club. De race is twee en een half uur en vaak de renners stoppen om te vragen hoeveel tijd er nog over. Om de renners te gaan racen ik ontwierp en bouwde een Race tijd bord uit 2,5-inch 7-seg
Elementaire PC Build - klassenproject

Elementaire PC Build - klassenproject

dit is een computer te bouwen voor mijn IT-klasse. Ik weet het is niet de beste specs en er zijn waarschijnlijk betere manieren om dingen te doen, maar dit was een toewijzing. Bedankt.wat u nodig hebt:een anti-statische mataarding riemvoedingharde sc
400 lumen 12v lantaarn

400 lumen 12v lantaarn

Gemakkelijke manier om een langdurige helderder dan tl stijl lantaarn en opnieuw verschuldigd voor kamperen of BumperklevenStap 1: materialen lijst van de materialen:Een tafellamp met een plek die groot genoeg is om te houden van warmte wasbak in de
Terminal met een 2.2" TFT Arduino seriële UART schuiven weer

Terminal met een 2.2" TFT Arduino seriële UART schuiven weer

Ik heb het maken van projecten gebaseerd rond een 2.2" TFT display die gebruik maakt van de ILI9341 driver chip, dit display kan worden aangesloten op en gecontroleerd door een Arduino UNO. Als een beetje achtergrond lezen van u kan vinden mijn instr
Hoe ontwerp zeven segment display driver chip op VLSI consept voor de eerste keer!?

Hoe ontwerp zeven segment display driver chip op VLSI consept voor de eerste keer!?

Vandaag, ga ik u tonen hoe het ontwerpen van een 7 segment display elektronische component stuurprogramma die vergelijkbaar is met 7447 chip. Dit project was ik deed wanneer in mijn universiteit is vorig jaar, dankzij mijn docent, leerde ik hoe desig