Stap 3: Top finger - in OpenSCAD
-proberen om STL-bestanden af te drukken zoals ze zijn
-Het wijzigen van de STL-bestanden zodat deze afdrukbare
-Het wijzigen van de CAD-bestanden te laten afdrukbare
-Het bouwen van een nieuwe CAD-bestand
Ik koos om te bouwen van het ontwerp met behulp van OpenSCAD. Dit programma kunt u code schrijven voor de fysieke voorwerpen. Het groeit in populariteit en zwaar wordt gebruikt op thingiverse.com
OpenSCAD is gedocumenteerd hier - http://openscad.org/
Met een wiki hier - http://en.wikibooks.org/wiki/OpenSCAD_User_Manual
Ik ben bezig met stammenwet lichamen die manupulated met transformaties en CSG modellering worden zal.
De basisstappen zijn:
-definiëren van een eenvoudig object (primitief solid) en zet het ergens (transformatie)
-een ander object definiëren en vervolgens toevoegen, aftrekken of overalap met het andere object
Hierdoor die u wat bouwen kunt wilt u
Open SCAD tips:
- Bouw deel met behulp van primatives, transformaties en combinaties
- Compileren om deel met vaste stoffen en bezuinigingen shown(F5) te geven
- Compleet en Render te tonen van het laatste deel (F6)
- Exporteren als STL na weergave
Opmerking: Druk niet F4
Open SCAD code / / /
/*
Maak van elk stuk als een aparte module, dan treden ze allemaal samen.
Eenheden zijn in molens - scalled aan het einde
*/
ARC
module arc() {}
difference() {}
cilinder (h = 200, r = 1400);
cilinder (h = 200, r = 1200);
vertalen ([-1500,-1400,0]) {}
kubus (grootte = [3000,2050,200], centrum = false);}
Translate([-1400,600,0]) {}
kubus (grootte = [800,200,200], centrum = false);}
}
}
Vingertop
module tip() {}
Rotate([90,0,0])
Translate([875,0,-800]) {}
Intersection() {}
Cube(size=[700,700,150]);
cylinder(h=150,r=700);
}
}
}
Gezamenlijke
module joint() {}
Translate([-800,1000,0]) {}
difference() {}
cilinder (h = 200, r = 180);
cilinder (h = 200, r = 90);
}
}
Translate([-1050,805,0]) {}
cilinder (h = 200, r = 100);
}
}
tekenen van het hele ding
Scale([0.0254,0.0254,0.0254]) {//this schaal lijkt correct in de blender
Union() {}
Arc();
Tip();
Joint();
}
}