Stap 6: programmeren
Om alles in het werk moet een programma.
Het programma bevestigd met dit project is in de "Bewerken deze deel slechts" een deel van het programma kunnen worden bewerkt.
de code is geprogrammeerd met de volgende configuratie
- digtal pin 13.
- 1 sec vandoor naar de zeef
- 150 milli-seconden onttrekken op het scherm
- hoek van 80 graden vandoor naar de zeef
- hoek van 65 kraan rasterhoek
Alle die dit specs moet afhankelijk van de plaatsing van uw servomotor worden bewerkt. De tijd moet ook afhankelijk van het doel van deze Kraan-BOT. worden bewerkt Als het voor de botsing van clans elke snelheid zou in orde.
Voor AA, aanvullende codes moeten worden toegevoegd en snelheid moet worden geconfigureerd voor verschillende niveaus.
Voeg gewoon de volgende codes
touch.write(); //Enter the angle in () <br> delay(); // Enter the time in ()
Dit programma moet worden bewerkt en getest om goed te werken.
Vergeet niet om meer dan het draaien van uw servomotor.
HET PROGRAMMA UPLOADEN EN TEST HET UIT!
Voor het aandrijven van het omhoog u moet mogelijk de computer of een 5 volt voedingsbron voor de arduino.