Stap 1: De methode.
De eerste stap is het vinden van het aanpassen van uw markeringen hamer kracht. Voor electropnumatic markeringen zoals ego's en Intimidators, zal worden gecontroleerd door wonen. Voor de meeste mechanische markers zoals Autocockers, Spyder klonen, en Tippmanns, zal worden gecontroleerd door de veerspanning van de hamer. De methode van de aanpassing van dit voorjaar varieert bij de markeerdraad. Opmerking dat veel Spyder klonen en Tippmanns niet materieel met toezichthouders en regelgevers komen, en dus tenzij retro met hen uitgerust, zoete kan niet gespot.
Vervolgens zet de hamer kracht (hierna te noemen "wonen", want het is functioneel gelijkwaardig) drastisch omlaag. U ziet een dramatische daling in snelheid. Nu de druk tot de snelheid niet hoger zal gaan. Als de snelheid begint te dalen, heb je te ver gegaan. Dit proces vindt in wezen het hoogtepunt van de curve eerder geïllustreerd. Merk op dat er een fuzzy regio.
Als dat maximale snelheid is het een gewenste, dan gefeliciteerd! Heb je ongelooflijk geluk. In alle waarschijnlijk kap zullen uw snelheid veel lager dan degene die u wenst. Verhogen van het wonen in kleine stappen (ongeveer 0.5 ms voor electros, 1/4 beurt voor mechs), controleren van de maximale snelheid telkens zoals hierboven besproken. Zodra de snelheid toppen met welke snelheid u wenst, bent u klaar.
Wanneer snelheid te controleren, moet u het gemiddelde van ten minste 5 of 6 schoten nemen, of u kan worden misleid worden afwijking in de uitvoer van de markeringen.