Stap 7: Evaluatie - wijzigen - verfijnen
Het eerste model keek ontzagwekkend, maar ik besefte al snel dat het ontwerp had enkele gebreken die moesten worden vastgesteld. De voetafdruk was te klein voor de grootte van de Bank - toen ik op één van de overhangende zetels, het begon duwde te wenk en instabiel. De benen moest worden gewijzigd zodat de Bank stabieler.
Er zijn twee manieren om dit te doen. Ik kon hebt toegevoegd aan het fysieke klei model te maken van de grotere voeten en herhaalde deel 1 voor 1 te maken van een nieuwe 123D vangst scannen. De andere optie was om te scannen de maquette van triplex en wijzigen van de Maas digitaal - die is wat ik deed. Ik gebruikte een ander programma genaamd Mesh Mixer te wijzigen van de mesh-model, met behulp van hun vrije-vorm-mesh beeldhouwen instrumenten. (Een Mixer-sneltoets Mesh cheatsheet is bijgevoegd als een PDF-bestand).
Een andere wijziging moest spiegel de Bank - Ik dacht dat het zou er beter uitzien. Dit een stap toegevoegd (en nog een ander programma)-ik het net ingevoerd Rhino en gespiegeld op het oppervlak. Aangezien ik in Rhino was, kon ik pull gedimensioneerd tekeningen, met behulp van de opdracht "Make2D". Ik uitgevoerd de 2D orthografische maatschetsen in Illustrator op schaal 1:1, toegevoegd sommige zittende mensen silhouetten, en maakte deze renderings mensen laten zien in aanpassen aan de Bank.