Stap 1: ontwerp
Een woord van waarschuwing hier - ik urenlang waaay te veel krijgen deze kaart recht in photoshop. Het is meestal mijn eigen schuld voor een perfectionist, bedenk dat het duurt een heleboel tweaken om de resultaten die ik heb te krijgen (je kunt mijn EPS-bestand hieronder).
In principe was mijn proces om te compileren de screenshot van woodcutmaps met een paar screenshots van google maps (voor extra detail), en het gereedschap Toverstaf gebruiken om uit te pakken van drie lagen-water, straat en land van de beelden. Ik de optie "verfijnen rand" van de toverstaf gebruikt om ervoor te zorgen dat ik is het genereren van glad, contrastrijke randen. Ook uiteindelijk heb ik met behulp van de gereedschappen lijn en rechthoek tekenen in een eerlijke bedrag van de straten met de hand.
Uiteindelijk eindigde ik met drie lagen van kleur (Fig. 7). Ik elke laag als een PNG-bestand geëxporteerd en geïmporteerd in illustrator. Ik gebruikte de live trace functie in illustrator te genereren van de contouren van de vormen en exporteert als eps (die hieronder zijn toegevoegd).