Stap 4: Neem de foto 's
-één iets rechts uitgelijnd
-een enigszins links uitgelijnd
Afhankelijk van hoe dicht je op het object bent, hoeft u misschien maar te bewegen van de camera een paar duim tussen de opnamen. Hoe verder uw camera is van het object de minder horizontale afstand moet u de camera te verplaatsen tussen de opnamen.
Wanneer u de foto's op verschillende hoeken nemen inneming u verschillende schaduwen. Later bij het bekijken van de foto's, je hersenen combineert de schaduwen in zowel foto's en maakt u het 3D-effect.
Dat gezegd zijnde, zijn schaduwen belangrijk. Zoals u in stap 3 gemerkt, toont een van de foto's de CPU staande rechte-up. Op het moment leek dit me een ideale positie; echter produceren niet het genoeg schaduw zodat het object keek plat.
De lichte box(tent) verwijdert schaduwen, zodat het moeilijk macro-opnamen zijn kan. Maar zonder de lichte box(tent) die geen directe licht zal veroorzaakt detail verloren gaan. Je kan denken, "waarom niet gebruik van indirecte verlichting?" Eenvoudig antwoord, het was te donker.
Experimenteer met verschillende hoeken en diepten van het veld. De hoek die ik voor de uiteindelijke afbeelding gebruikte werd ontdekt door te spelen rond - draaien van de CPU in mijn hand terwijl op zoek naar interessante hoeken. De verlichting kan worden aangepast om verschillende resultaten zo goed te bereiken. Als u genoeg schaduwen zijn niet produceren moet dan misschien u verspreiden sommige van het licht of gebruik minder licht.