Stelen de Bacon Game met Arduino


dit is wat u zult moeten maken een Arduino aangedreven stelen het spek spel:

10 x LEDs
11 x 330 Ohm weerstanden
1 x 10 k Ohm weerstand
1 x knop
1 x schakelaar
1 x Buzzer
19 x Jumper draden
1 x Breadboard of Perfboard
1 x Arduino Mega 2560 of Arduino Uno

Dit nam me en mijn vriend een paar uur omdat we de code zelf schreef. Maar als u de onderstaande code gebruiken, dan het alleen u ongeveer 30 minuten tot een uur nemen moet.

Dit is de code die ik gebruikt:

#include "pitches.h"

int melodie [] {} =
NOTE_C4, NOTE_C3, NOTE_C5};

variabele initialisatie/instantiëren
int led11 = 4;
int led12 = 5;
int led13 = 6;
int led14 = 7;
int led21 = 8;
int led22 = 9;
int led23 = 10;
int led24 = 11;
int ledJackpot1 = 3;
int ledJackpot2 = 12;
int pushButtonPin = 2;
int pushSwitchPin = 40;
int zoemer = 42;
int buttonState;
lange rand1;
lange rand2;
lange rand3;

wordt uitgevoerd w anneer reset wordt ingedrukt, eenmalig
VOID Setup {}
pinMode(led11,OUTPUT);
pinMode(led12,OUTPUT);
pinMode(led13,OUTPUT);
pinMode(led14,OUTPUT);
pinMode(led21,OUTPUT);
pinMode(led22,OUTPUT);
pinMode(led23,OUTPUT);
pinMode(led24,OUTPUT);
pinMode(ledJackpot1,OUTPUT);
pinMode(ledJackpot2,OUTPUT);
pinMode(buzzer,OUTPUT);
pinMode (pushButtonPin, INPUT);
pinMode (pushSwitchPin, INPUT);
randomSeed(analogRead(0));
}

de belangrijkste functie. draait oneindig of tot stoppen door gebruiker
void loop
{
krijgen van de toestand van de knop
buttonState = digitalRead(pushButtonPin);
if(buttonState == High) {}

Als (digitalRead(pushSwitchPin) == HIGH) {rand1 = random(1,10);} else {rand1 = random(1,5);} //new lijn
rand1 = random(1,10); Dit was onze oude lijn

rand2 = random(1,5);
switch(rand1) {}
geval 1: als (digitalRead(led11) == LOW) {digitalWrite(led11,HIGH);} else {alreadyOut(1);} breken;
geval 2: als (digitalRead(led12) == LOW) {digitalWrite(led12,HIGH);} else {alreadyOut(1);} breken;
Case 3: als (digitalRead(led13) == LOW) {digitalWrite(led13,HIGH);} else {alreadyOut(1);} breken;
geval 4: als (digitalRead(led14) == LOW) {digitalWrite(led14,HIGH);} else {alreadyOut(1);} breken;
geval 5: als (digitalRead(led11) == LOW) {digitalWrite(led11,HIGH);} else {alreadyOut(1);} breken;
kast 6: als (digitalRead(led12) == LOW) {digitalWrite(led12,HIGH);} else {alreadyOut(1);} breken;
geval 7: als (digitalRead(led13) == LOW) {digitalWrite(led13,HIGH);} else {alreadyOut(1);} breken;
geval 8: als (digitalRead(led14) == LOW) {digitalWrite(led14,HIGH);} else {alreadyOut(1);} breken;
zaak 9: digitalWrite(led21,HIGH);
digitalWrite(led22,HIGH);
digitalWrite(led23,HIGH);
digitalWrite(led24,HIGH);
digitalWrite(led11,HIGH);
digitalWrite(led12,HIGH);
digitalWrite(led13,HIGH);
digitalWrite(led14,HIGH);
Jackpot();
breken;
standaard: breken;
}

switch(rand2) {}
geval 1: als (digitalRead(led21) == LOW) {digitalWrite(led21,HIGH);} else {alreadyOut(2);} breken;
geval 2: als (digitalRead(led22) == LOW) {digitalWrite(led22,HIGH);} else {alreadyOut(2);} breken;
Case 3: als (digitalRead(led23) == LOW) {digitalWrite(led23,HIGH);} else {alreadyOut(2);} breken;
geval 4: als (digitalRead(led24) == LOW) {digitalWrite(led24,HIGH);} else {alreadyOut(2);} breken;
standaard: breken;
}

delay(300);

}

}

knippert de groene LED's om te betekenen van jackpot
VOID jackpot()
{
while (true) {}
digitalWrite(ledJackpot1,HIGH);
digitalWrite(ledJackpot2,LOW);
Toon (42, melody[0],125);
delay(100);
digitalWrite(ledJackpot1,LOW);
digitalWrite(ledJackpot2,HIGH);
Toon (42, melody[1],125);
delay(100);
}
}

VOID alreadyOut(int team)
{
if(team == 1)
{
int nop = 4;
if(digitalRead(led11) == HIGH)
NOP-= 1;
if(digitalRead(led12) == HIGH)
NOP-= 1;
if(digitalRead(led13) == HIGH)
NOP-= 1;
if(digitalRead(led14) == HIGH)
NOP-= 1;

switch(NOP) {}
geval van 0: als (digitalRead(pushSwitchPin) == HIGH) {jackpot();} else {pauze;}
geval 1: digitalWrite(led11,HIGH);
digitalWrite(led12,HIGH);
digitalWrite(led13,HIGH);
digitalWrite(led14,HIGH);
breken;
geval 2: rand3 = random(1,3);
if(digitalRead(led11) == HIGH)
{
if(digitalRead(led12) == HIGH)
{
if(rand3 == 1) {}
digitalWrite(led13,HIGH); }
else {}
digitalWrite(led14,HIGH); }
}
if(digitalRead(led13) == HIGH)
{
if(rand3 == 1) {}
digitalWrite(led12,HIGH); }
else {}
digitalWrite(led14,HIGH); }
}
if(digitalRead(led14) == HIGH)
{
if(rand3 == 1) {}
digitalWrite(led12,HIGH); }
else {}
digitalWrite(led13,HIGH); }
}
}
if(digitalRead(led12) == HIGH)
{
if(digitalRead(led13) == HIGH)
{
if(rand3 == 1) {}
digitalWrite(led11,HIGH); }
else {}
digitalWrite(led14,HIGH); }
}
if(digitalRead(led14) == HIGH)
{
if(rand3 == 1) {}
digitalWrite(led11,HIGH); }
else {}
digitalWrite(led13,HIGH); }
}
}
breken;
Case 3: rand3 = random(1,4);
if(digitalRead(led11) == HIGH)
{
if(rand3 == 1) {}
digitalWrite(led12,HIGH); }
if(rand3 == 2) {}
digitalWrite(led13,HIGH);  }
if(rand3 == 3) {}
digitalWrite(led14,HIGH);}
}
if(digitalRead(led12) == HIGH)
{
if(rand3 == 1) {}
digitalWrite(led11,HIGH); }
if(rand3 == 2) {}
digitalWrite(led13,HIGH); }
if(rand3 == 3) {}
digitalWrite(led14,HIGH);}
}
if(digitalRead(led13) == HIGH)
{
if(rand3 == 1) {}
digitalWrite(led11,HIGH); }
if(rand3 == 2) {}
digitalWrite(led12,HIGH);  }
if(rand3 == 3) {}
digitalWrite(led14,HIGH); }
}
if(digitalRead(led14) == HIGH)
{
if(rand3 == 1) {}
digitalWrite(led11,HIGH); }
if(rand3 == 2) {}
digitalWrite(led12,HIGH);  }
if(rand3 == 3) {}
digitalWrite(led13,HIGH); }
}
breken;
}
} else
{
team 2
int nop = 4;
if(digitalRead(led21) == HIGH)
NOP-= 1;
if(digitalRead(led22) == HIGH)
NOP-= 1;
if(digitalRead(led23) == HIGH)
NOP-= 1;
if(digitalRead(led24) == HIGH)
NOP-= 1;

switch(NOP) {}
geval van 0: als (digitalRead(pushSwitchPin) == HIGH) {jackpot();} else {pauze;}
geval 1: digitalWrite(led21,HIGH);
digitalWrite(led22,HIGH);
digitalWrite(led23,HIGH);
digitalWrite(led24,HIGH);
breken;
geval 2: rand3 = random(1,3);
if(digitalRead(led21) == HIGH)
{
if(digitalRead(led22) == HIGH)
{
if(rand3 == 1)
digitalWrite(led23,HIGH);
anders
digitalWrite(led24,HIGH);
}
if(digitalRead(led23) == HIGH)
{
if(rand3 == 1)
digitalWrite(led22,HIGH);
anders
digitalWrite(led24,HIGH);
}
if(digitalRead(led24) == HIGH)
{
if(rand3 == 1)
digitalWrite(led22,HIGH);
anders
digitalWrite(led23,HIGH);
}
}
if(digitalRead(led22) == HIGH)
{
if(digitalRead(led23) == HIGH)
{
if(rand3 == 1)
digitalWrite(led21,HIGH);
anders
digitalWrite(led24,HIGH);
}
if(digitalRead(led24) == HIGH)
{
if(rand3 == 1)
digitalWrite(led21,HIGH);
anders
digitalWrite(led23,HIGH);
}
}
breken;
Case 3: rand3 = random(1,4);
if(digitalRead(led21) == HIGH)
{
if(rand3 == 1)
digitalWrite(led22,HIGH);
if(rand3 == 2)
digitalWrite(led23,HIGH);
if(rand3 == 3)
digitalWrite(led24,HIGH);
}
if(digitalRead(led22) == HIGH)
{
if(rand3 == 1)
digitalWrite(led21,HIGH);
if(rand3 == 2)
digitalWrite(led23,HIGH);
if(rand3 == 3)
digitalWrite(led24,HIGH);
}
if(digitalRead(led23) == HIGH)
{
if(rand3 == 1)
digitalWrite(led21,HIGH);
if(rand3 == 2)
digitalWrite(led22,HIGH);
if(rand3 == 3)
digitalWrite(led24,HIGH);
}
if(digitalRead(led24) == HIGH)
{
if(rand3 == 1)
digitalWrite(led21,HIGH);
if(rand3 == 2)
digitalWrite(led22,HIGH);
if(rand3 == 3)
digitalWrite(led23,HIGH);
}
breken;
}
}
}

Gerelateerde Artikelen

Kid's Game met Arduino Enigma Machine

Kid's Game met Arduino Enigma Machine

de technologie achter de Enigma machines en het werk voor spleet naar hen heeft beïnvloed Cryptografie, cryptanalyse en computer wetenschap in het algemeen.  Als u niet vertrouwd met Enigma machines bent, is het een apparaat dat werd ontwikkeld in de
8 x 8 x 8 LED kubus met Arduino Mega (+ geluid + PS controller + Game)

8 x 8 x 8 LED kubus met Arduino Mega (+ geluid + PS controller + Game)

dit is een instructable die is gebaseerd op de kubusdoor Chr, (door SuperTech-IT, (en door das-labor.org, (http://www.das-labor.org/wiki/Borg3d_Bauanleitung...)maar ik denk dat haar beter en gemakkelijker.Ik begon dit Project zonder enige vaardighede
KeyChainino - de eerste spel sleutelhanger programmeerbare met Arduino

KeyChainino - de eerste spel sleutelhanger programmeerbare met Arduino

KeyChainino is een vintage spel sleutelhanger programmeerbare met Arduino waar iedereen zijn eigen spel alleen met de Arduino IDE uploaden kunt.Als je echt Arcade Game liefde, is KeyChainino voor jou!Het hoeft niet elke LCDs, maar slechts 30 LEDs gec
Bacon Alarm Clock - Arduino

Bacon Alarm Clock - Arduino

Dit is een project dat ik kwam met dat werd geïnspireerd door mijn liefde voor spek!Dit is een wekker die is ontworpen om je wakker met de geur van bacon. Met behulp van een arduino die de wekker zal al het spek aroma vult de kamer om wakker wilt u u
No.02 Steering Wheel Drive R/C auto met Arduino, Webcam en net. USB enz

No.02 Steering Wheel Drive R/C auto met Arduino, Webcam en net. USB enz

IP Control Car werd gelanceerd in 2001.Ik maak de soortgelijke functie auto met behulp van gecommercialiseerde producten.Het concept van auto No.02 is gecommercialiseerd producten gebruiken, en ik ben een amateur in elektrische. Dus, niet kwalijk mij
Hoe u een eenvoudig spel van de verwerking met Arduino

Hoe u een eenvoudig spel van de verwerking met Arduino

Hoi allemaalIn dit Instructable, zullen we zien hoe maak je een "link" tussen een Processing Schets en een Arduino-kaart. In dit voorbeeld worden een ultrasone module worden gebruikt voor het besturen van een vliegtuig in een eenvoudig spel. Nog
AAN de slag met ARDUINO #2

AAN de slag met ARDUINO #2

HEYYA!!! Nogmaals ben ik hier om je te leren over de basics van de Arduino. Hoop u lees mijn vorige instructable. Als u did'nt Bekijk deze krijgen BEGON met ARDUINO #1. Dus in deze instructables 'm i gonna leren over seriële digitalread. Deze instruc
LED kubus met Arduino en aangepaste PCB

LED kubus met Arduino en aangepaste PCB

dit instructable details over het ontwerp en bouwproces voor een 5 x 5 x 5 LED-kubus, instelbaar met behulp van een Arduino, die zich op een aangepaste printplaat bevindt.Extra informatie, foto's en video's vindt u op mijn website.Het afgewerkt produ
Een Levitating bol draait gloed en knippert met Arduino

Een Levitating bol draait gloed en knippert met Arduino

Een levitating little Death Star in Instructables nodigde me aan het nieuwe project met Arduino. Drie beleidsterreinen werden besloten en bewaard als onderscheid met de voorloper.Doe het zelf met geen (of minder) ready-made.Draaiende houden.Maak gloe
PHloat2 DIY zuur water testen sculptuur & kit met arduino

PHloat2 DIY zuur water testen sculptuur & kit met arduino

pHloatpHloat is een DIY kit die is gemaakt voor gebruik in combinatie met een pre-owned / reeds bestaande arduino microcontroller. Het doel is het testen van de pH-niveaus in de lokale rivieren, meren en stromen als gevolg van de toestroom van lucht-
Kamertemperatuur in Dot-Matrix beeldscherm met Arduino en LM35

Kamertemperatuur in Dot-Matrix beeldscherm met Arduino en LM35

Hey daar!Dit is mijn eerste instructable, en ik zal je laten zien hoe u een temperatuursensor en een Dot-Matrix beeldscherm met arduino in real-time kunt interface.Ik heb bijgevoegd de arduino schets, die nogal groot in één oogopslag is, maar als u o
Aan de slag met Arduino - twee speler Arduino Pong

Aan de slag met Arduino - twee speler Arduino Pong

In deze tutorial gaan we een arduino gebaseerde controller die we gebruiken kunnen om te bepalen van een spel voor 2 spelers van pong bouwen.We gaan een paar van dial potentiometers (het draaien van knoppen) gebruiken om te controleren de pong vleerm
Mood Lamp met Arduino

Mood Lamp met Arduino

Hallo! In deze tutorial leert u om een mood lamp met arduino.Ik weet dat je hebt misschien een heleboel mood lamp projecten met arduino gezien, maar ik was zeer tevreden met hen niet, omdat ze allemaal heel abrupt de kleur wijzigen. Dus, heb ik beslo
AtoZ van RC hobby + DIY radio met ARDUINO

AtoZ van RC hobby + DIY radio met ARDUINO

Wikipedia omschrijft RC-voertuig alsEen afstandsbediening voertuig is een voertuig dat op afstand wordt bestuurd door een betekent dat de beweging met een externe oorsprong niet tot het apparaat beperkt. Dit is vaak een bedieningsorgaan radio, kabel