Steekspel Robot (LabVIEW Code) (6 / 9 stap)

Stap 6: Staat 2: uitvoeren van deel 2


In de while lus, als een voldoende kracht is voelde van de analoge lezen blok (spanning lezen meer dan 0.2V), de waarde true wordt verzonden naar een "en" blok. Dit blok "en" is ook verbonden met een shift register en de beginwaarde is een valse-constante. Deze structuur wordt gebruikt zodat er niet meerdere waar lezingen zodra de geldende waarde overschrijdt. In eerste instantie een waarde ONWAAR wordt verzonden naar de structuur en de spanning is onder 0.2V.

Wanneer de spanning boven 0.2V gaat, de waarde true wordt verzonden in de "en" en de vorige waarde is (ONWAAR) is omgekeerd met behulp van de "niet", waardoor een werkelijke waarde in de "en" evenals. Aangezien het "en" blok twee ware constanten ontvangen, stuurt het een werkelijke waarde in de zaak structuur.

Voor de volgende iteratie van de lus, de spanning waarde zal waarschijnlijk nog groter zijn dan 0.2V, maar de werkelijke waarde van de vorige iteratie wordt verzonden in de shift register en omgekeerd het geven van een valse-constante. Dus leest het "en" blok T en de F wat in de valse zaak resulteert. Zodra de waarde van de spanning onder 0.2V gaat, zijn we terug naar de oorspronkelijke instelling.

Zodra het blok "en" een werkelijke waarde verzendt, de hit punten worden verminderd met 1 en de servo's zijn gestopt om te voorkomen beschadiging van de robot.

Als onwaar (hierboven afgebeeld), de middelen zijn gewoon gevoed door de zaak structuur.

Zodra de versnellingsmeter (ondersteboven) een versnelling lager dan-1.5 g leest (als robot wordt opgepikt), de waarde true wordt verzonden naar de stopknop om een einde van de while lus.

Op een verwante nota, omdat er mogelijk spanning schommelingen bij eerste lezing de versnellingsmeter, 10 herhalingen van de lus moeten verstrijken voordat de versnelling de while beëindigen kan lus. Dit werd gedaan met behulp van een andere select functie F als resultaat wanneer de lus iteration count, telling jonger dan 10 is en daarna opnieuw de waarde true of false van de versnelling wordt minder dan - 1.5 g na 10 iteraties.

Gerelateerde Artikelen

Steekspel Robots bouwen

Steekspel Robots bouwen

Het combineren van een jonge jongen twee favoriete dingen, ridders en Robots, hebben we Steekspel Robotsgemaakt.Maar denk niet dat deze 2 robots zijn gewoon lopen in elkaar, er is een indrukwekkende tech achter elkaar. Er zijn twee sensoren die meten
Steekspel Robot (bedrading Tutorial)

Steekspel Robot (bedrading Tutorial)

Dit instructable gaat over het instellen van de draden voor de steekspel robot project.Het steekspel robot project gebruikt 3D gedrukte delen, LabVIEW, servo's, sensoren en de chipKIT WF32. Als u geïnteresseerd bent, verkoopt Digilent de LabVIEW fysi
Met behulp van een Arduino tekening Robot met Code Tutorials uur

Met behulp van een Arduino tekening Robot met Code Tutorials uur

Ik heb een Arduino robot voor een workshop tekening om te helpen tiener meisjes krijgen interesse in de onderwerpen van de stam (zie). De robot is ontworpen met Turtle-stijl programmering opdrachten zoals forward(distance) en turn(angle) maken van in
Controle van de servo's via Bluetooth (RN-42) en LabVIEW

Controle van de servo's via Bluetooth (RN-42) en LabVIEW

Dit project maakt gebruik van een chipKIT WF32, LabVIEW, LabVIEW MakerHub LINX, PmodBT2 (RN-42) en PmodCON3 controle twee servo's van een slimme telefoon. Hopelijk, na het bekijken van dit instructable, zult u weten hoe u uw eigen robot of een ander
Racing Robots!

Racing Robots!

Dit project gebruikt LabVIEW, een chipKIT WF32 microcontrolleren een Bewegingscontroller sprong om race twee robots. LabVIEW MakerHub LINX wordt gebruikt om te communiceren tussen LabVIEW en de microcontroller. A LabVIEW MakerHub bibliotheek voor de
Thermistor - ventilator controle met behulp van LabVIEW

Thermistor - ventilator controle met behulp van LabVIEW

Entertainment centers vaak de warmte val die door elektronica; Hierdoor kunnen ze oververhit raken die vermindert hun levensduur. Dit project kan worden gebruikt voor het regelen van de temperatuur van een entertainment center door toenemende luchtst
Hoe Arduino aan LabVIEW Interface? #Simple stappen #

Hoe Arduino aan LabVIEW Interface? #Simple stappen #

# laboratorium virtueel InstrumentEngineering Workbench (LabVIEW) #U kunt Arduino als een Data acquisitie apparaat voor maatregel, controle, monitor verschillende apparaten en sensoren, is het gemakkelijk om te leren van Grafisch programmeren dan nor
Gesture controlled robot

Gesture controlled robot

Wilt u controle dingen uit een simpel gebaar gemaakt door je vingers. Wilt u alles wat beweegt of stoppen volgens uw vingers. Als dat het geval is, dan bent u aan het juiste adres. Deze dagen gebaren zijn van groot belang. In ons dagelijks leven gebr
Robot Arm Arduino App

Robot Arm Arduino App

We hadden behoefte aan een platform voor het testen van onze nieuwe MICILE / Arduino gebruikersinterface. De robot hand en arm leek iets complex genoeg om echt het concept een uitgebreide training. Het project konden we gebruik van een MICILE Tablet,
The Soccer Robot

The Soccer Robot

Als u dol op het maken van robots en zie ze rollen rond uw huis, dan moet je love deze ook! Deze robot kan voetballen door dribbelen en het schoppen van een bal, hoewel niet zo goed als Messi of Ronaldo. Het wordt gecontroleerd met behulp van een sma
Tic-Tac-Toe Robot

Tic-Tac-Toe Robot

In dit Instructable zal ik u tonen hoe te maken van een robotarm die speelt Tic Tac Toe met behulp van een Micro goochelaar robot controller, 4 servo's en bouwstenen / materialen van uw keuze. De bedrading is super eenvoudig, gewoon aansluiten van 4
ImpBot: een Pan-Tilt elektrische Imp Robot

ImpBot: een Pan-Tilt elektrische Imp Robot

met systeemmenu (ControlBox), heb je een grote basis invoerapparaat duwen gegevens om de elektrische Imp-planner (en dus met het internet in het algemeen, via het HTTP-protocol uit het knooppunt), maar hoe zit het met uitvoerapparaten? Beheersing van
3D-print An Artificial Muscle Robot Hand

3D-print An Artificial Muscle Robot Hand

hier is een kunstmatige spier robot hand die uiteindelijk als een prothetische vervanging kan worden gebruikt voor een menselijke hand. De "beenderen" zijn 3d afgedrukt in PLA en de siliconen rubber kunstspieren en huid werden geworpen in de 3D-
Speelse Puppy Robot

Speelse Puppy Robot

deze gids zal u tonen hoe maak je een verrassend eenvoudige pup robot in slechts 3-4 uur.Geen solderen is vereist en het is compatibel voor gemakkelijke programmering van Arduino. De kit met alle onderdelen, behalve batterijen nu wordt verkocht!De co