Stap 3: Bedrading het omhoog
-Na de top van de trackball unscrewing en trekken uit de innerlijke bal, snijd de Connecties van de einde van de draad.
-Zorg ervoor u hebt zo veel draad als u nodig hebt uit de trackball.
Er zijn twee zwarte koorden:
-Is de data-draad waar er 4 draden (oranje, blauw, paars en bruin).
-Het tweede koord bevat verschillende draden waar u klassieke arcade knoppen kunt opnemen. We hebben deze niet gebruiken, maar ze werken goed voor I/O pinnen desgewenst andere ingangen voor gegevens.
Oranje - Gnd
Blauw - 5V
Purple(Data) - Arduino Pin 5
Brown(Clock) - Arduino Pin 6
H-brug:
Dit is hoe wij controleren onze belangrijkste motoren. Na tinning en de motor draden verbinden met een kop, door de juiste motor te verbinden door de juiste pin.
1. ENN - 5V
2. A1-Arduino 10
3. m1 - Motor rood
4. grond
5. grond
6. m2 - Motor blauw
7. A2 - Arduino 9
8. VNN
9. 5V
10. B1 - Ardino Pin 11
11.M3 - Motor groen
12. grond
13. grond
14. m4 - Motor geel
15. B2 - Arduino Pin 12
16. ENN 5v