Stap 4: En kussens
Plan je kussens op een papier. Helpt te visualiseren.
• Controleer drie basis kussens van drie verschillende maten (voor de lol)
• Controleer de knop kussen (die bepaalt het licht en geluid)
o http://learn.adafruit.com/plush-game-controller/construct-plushie
o Cut out geleidende stof en steek het met running stitch met geleidende draad, om te bouwen van verbinding en opbergen.
o laat de draden extra een van de kant hangen. Stropdas die met flexibele draad door de draad in tweeën splitsen en verwevenheid van de twee.
o de arduino zal de drie bedieningsknoppen op A0, A1 en A2. Deze kunnen gebruikt worden als digitale pennen 14, 15 en 16.
o de drie capacitieve knoppen zijn gemaakt in leuke vormen en symbolen die overeenkomen met het licht en geluid (voor bijv. Knip de vorm van een tijger voor het thema van de "jungle")
• Controleer het lichte kussen
o materiaal - RGB Led Strip, lichtdoorlatend zeildoek
o zet de Led-strip rond het kussen alvorens op de cover van lichtdoorlatend zeildoek. Steek het licht in plaats
o bouwen de kussensloop met doorschijnende stof
o voor de afwerking van de randen, houd wat ruimte voor de draden te komen die verbinding met de Arduino maakt.
o optioneel: toevoegen van een houten stok binnen het kussen te hechten een haak die in de tent hangen kan
• Controleer het geluid kussen
o de luidsprekers die kwam met de waveshield pack gebruiken.
o stok de spreker op de basis kussen met de hulp van schroot weefsel en lijm
o meten en snijd een gat door de Afdekkingsstof aan de spreker door.
o vóór het zaaien rondom verlof een gat voor de draad aansluiten
o die kunt u meer ontwerpen op het kussen met borduurwerk methoden