Stap 6: Een computerprogramma besturen
Er zijn veel computer-programma's waarmee u reactieprijs evenementen wanneer een persoon op een bepaalde toets op een toetsenbord drukt. Ik gebruikte de programmeeromgeving Scratch. Het is beschikbaar op http://scratch.mit.edu als gratis download. (Deel van mijn rol op het ontwerpteam van kras is maken nieuwe manieren voor mensen interface met Scratch in een meer fysieke manier - uitbreiding van het toetsenbord is een van vele manieren.)
U kunt het downloaden van het pizza_overflow-project op de website van kras op: http://scratch.mit.edu/projects/millner/350143.
De pagina bevat opmerkingen over het project en een link naar de download van de code. U kunt leren over hoe aan de slag met behulp van kras uit steun materialen op de website als u zou willen uitbreiden in het volgende voorbeeld, het wijzigen of maken van uw eigen.
Om het pizza_overflow-project werken met uw pizza vak Skeeball controleur toetsenbord, er zijn delen van het programma dat u wilt aanpassen. Het programma bevat drie blokken van de opdracht waarmee u kunt selecteren welke toets een bepaald deel van het programma zal reageren op. Ik stel het standaard project gebruikt de nummers 1,2 en 3 voor elke topping. In stap 5 verbonden u elke hole van uw pizza vak Skeeball controller een nummer (of brief) op uw toetsenbord. Wijzig de Scratch opdracht in de afbeelding hieronder om uw sleutels. Doen voor de saus, kaas en topping object.