Stap 1: Plumbob formulier
1) Ik gebruikte 26 gauge plaatwerk, want ik een werknemer plaatwerk door handel ben en ik ben gewend te werken met het. Er was een tweedelige mal voor elke helft van de 12 dubbelzijdige diamant. Ik maakte twee 6 kant piramides.
2) na het kijken van de SIMs-literatuur die wordt geleverd met de game schijven dacht ik dat de plumbob een hoogte naar verhouding van de breedte van ongeveer 3:1 heeft. Ik niet geen fancy trig berekeningen om te achterhalen van de hoeken. Met een stuk papier en een kompas speelde ik met bepaalde dimensies totdat ik kwam met een grootte die keek goed. De dimensie ik cam up met was een vorm de heeft 2 1/4" base breedtes en 6 1/2" hoogte van de middenlijn.
3) weten dat dit een vorm die worden gevuld met een vloeistof die ik vervolgens de hoogte van de vorm een beetje uitbreiden en scoorde een lijn waar ik zou worden vullen de hars moest, zodat geen van de hars overstroomd ging. De afbeelding beschrijft de basislay-out van elke helft van de schimmel. Bij het buigen van het metaal is het belangrijk dat u de hoek van de onderkant van de piramide tot 120 graden gemeten. NIET de hoek tussen de twee platte zijden. Zet de vorm rechtop op een vlakke ondergrond en een kompas vast ernaast.
4) er zijn twee 1 inch flappen aan weerszijden zodat er iets om te helpen de twee helften samen klem. Ik sommige silicon toegepast op elke klep en geklemd ze samen. Het silicium was vooral om te voorkomen dat de vloeibare hars opraakt van de schimmel.
Ik ben zeker dat er andere manieren om te maken van een mal deze shape maar ging ik met wat ik vertrouwd met was. Ook, zodra u de katalysator aan de hars krijgt het echt warm. Ik dacht dat het metaal de warmte goed zou behandelen.