Stap 1: Vaststelling van uw kapitaal
Terwijl het hoeft niet te worden van heel de Super stad van een groot rijk, nog het belang van de hoofdstad altijd even groot. Stel je in plaats van een stad, u bouwt een fabriek van de stad. De hoofdstad is niet langer een stad, maar in plaats daarvan een kolonist fabriek.
1. vestigen
Kiezen waar te vestigen, is de grootste beslissing gemaakt van het hele spel. Kader van de afwikkeling, prioriteit de volgende:
Op de top van: hill, luxe middelen, hoge opbrengst middelen, rivier, kust, berg
Nabijgelegen: middelen, de middelen, de middelen
Wanneer de afwikkeling van een stad, levert de stad tegel 2 voedsel en 1 productie (0 goud, 0 cultuur, enz.). Als de basis opbrengst van die tegel hoger in elke categorie is, wordt de stad tegel de opbrengst vervangen door die. Bijvoorbeeld, levert een heuvel gem tegel 2 productie en 1 goud als een base. Afwikkeling op de top van het vervolgens draait de tegel van de stad in 2 voedsel, 2 productie en 3 goud. Luxe en strategische middelen zijn bovendien automatisch verbeterd op deze manier voor snelle overname en een onmogelijkheid om plunderen van hen.
2. Kies onderzoek /productie
Let op: De volgende paden zijn ontworpen om rush "The Pyramids" wereld wonder. Wel een redelijk veilig rush, succes is niet gegarandeerd, vooral met lage ervaring zonder een sterke kapitaal, of iemand met een zielig kapitaal.
Onderzoek: Aardewerk -> veeteelt -> Mijnbouw -> metselwerk -> [luxe Resource Techs.]... -> -> bouw
De enige reden die aardewerk moet worden overgeslagen is dat als uw beschaving een manier heeft van produceren van geloof zonder dat het een schrijn anders noodzakelijk is. Ook worden de veehouderij overgeslagen als u ervan uitgaat dat uw kapitaal zal geen paarden, anders die dit is genomen dat om de paarden te vinden voor de beslechting van later en deelnemen aan de verhoging van de productie zo vlug mogelijk kapitaal.
Productie: (Scout) -> Monument -> schrijn -> (graanschuur) -> werknemer -> piramides -> kolonist -> kolonist -> kolonist...
"Scout vs. Monument: het eeuwige debat", is een mooie roman die veel leden van de Gemeenschap kon rechts. Naar mijn mening is er geen duidelijke juiste antwoord, alleen degenen die situatie. In een start met zeer ruw terrein is onmiddellijk een Scout cruciaal. Als dit niet het geval, Monument, elke keer. ".. .maar wat over alle de ruïnes!" Terwijl de ruïnes zijn een sterke deel van het vroege spel, ze zijn willekeurig in plaatsing en beloning, en dus mag niet worden ingeroepen. In plaats daarvan kunt u snel begin cultuur beleid, die essentieel zijn voor het verkrijgen van de eerste kolonist uit garanderen.
Na Monument is gebouwd, zo snel als aardewerk is klaar, een heiligdom bouwen. De enige reden voor de vertraging is als wat u momenteel produceerden heeft gedaan in een bocht of twee.
Graanschuur is potentieel fenomenaal. Met 1 exemplaar van haar afgeslepen middelen, dit is een misschien op 3 food, maar met ten minste 2 het is een zeer krachtig 4 voedsel. Dit voordat piramides bouwen betekent dat uw kapitaal tijdens hun productie een extra bevolking of twee, het versnellen van de kolonist spam die volgt zal groeien.
Als op enig moment je sneller dan je kunt onderzoek produceren, probeer om de pomp uit een Scout te verbeteren van exploratie.
3. cultuur - leven, vrijheid en het nastreven van "Één meer Turn"
Cultuur pad: Liberty -> Republiek -> collectieve regel -> burgerschap -> meritocratie -> Weergave ->?
Er is werkelijk geen twijfel hier. Collectieve regel opbrengsten een gratis kolonist en 50% toename van hun productie in de hoofdstad, en dit is dus de belangrijkste directe beleid. De rest van de boom om is vrij duidelijk.
U ontvangt na voltooiing van de boom een vrij grote persoon. Er zijn slechts 3 echte opties hier:
- Grote profeet: als u niet een religie nog en kan nog gevonden, of onmiddellijk verbetering nodig (zie stap 2)
- Grote Engineer: als uw productie hoofdsteden nog steeds absoluut afschuwelijke is, plant een manufactory.
- Grote wetenschapper: anders, het planten van een Academie in de hoofdstad of in de buurt van stad die gunstig kan werken.
Na het beëindigen van liberty, uw volgende keuze van de boom is zeer situationeel. Als u hulp nodig heeft in uw godsdienst, kijken naar vroomheid. Als uw steden bijna uitsluitend kust zijn, is exploratie mooi. Als in plaats daarvan u uitsluitend grondgebonden, is handel een reële optie. Mecenaat is ook zeer geschikt als je merkt dat je Bondgenootschap met vele stadstaten. Natuurlijk voorrang rationalisme indien beschikbaar.