Stap 6: Programma het spel in C#
Hoe dan ook, schreef ik het spel in C#. Het heeft verschillende functies:
- Beheert de stroom van het spel
- Ontvangt signalen van de Wiimotes te bepalen die jongen schot welke doelgroep
- Stuurt signalen naar de doelstellingen (via de computer in het netwerk) te vertellen om te verplaatsen omhoog of omlaag, gebaseerd op de signalen van de Wiimotes
- Houdt van de scores van elke speler
- Bepaalt de stemming en de context van het spel via afbeeldingen, video's en muziek
Hier is de algemene stroom van het spel:
- Een "Gezocht Poster" begroet de kinderen als ze in mijn oprit aankomen.
- Ik geef ze een spiel over hun behoeftehulp bestrijding Black Bart en zijn bende, die op hun weg naar de stad
- Elk kind registreert door te trekken van de trigger op hun geweren ooit
- Een video waarin het spel invoeren van de stad wordt geprojecteerd op de garagedeur
- Tot 10 verschillende westerse film of TV-show thema's toneelstukken
- Zodra de video stopt, de doelstellingen opduiken en de kids schieten op hen
- Wanneer een doel wordt neergeschoten, op naar beneden valt en enkele willekeurige paar seconden later is herrees.
- Zoals ze schieten, score op die richten op elke jongen schot wordt gehouden en een totale beloning zo goed wordt weergegeven
- Na een minuut, een timer in het spel afgaat en eindigt het spel.
- De kinderen hebben 10 seconden te herzien van hun scores.
- Na 10 seconden, wordt teruggekeerd naar de gezochte poster.
Scoren:
Als de kinderen schoot schot de doelstellingen, het scorebord geprojecteerd op de garagedeur die jongen tonen zou die verbieden hoeveel keer. Het zou ook tonen hun uiteindelijke beloning verdiend in dollars.
Video om Context:
Dit is de video hielp context voor het spel. Zodra de kinderen geregistreerd hun pistolen om het spel te starten, zou deze video wordt afgespeeld voordat de doelstellingen popped opwaarts te worden doodgeschoten.