Stap 2: regels
-Als ze het slecht gooien en u kan het niet vangen, neem stationaire sprongen om naar waar de frisbee landt. Elke sprong geeft de ander een punt. Springen zover u kunt het meer om plezier te maken, eerlijke en het spel maken langer duren.
-Als iemand gooit de frisbee, de frisbee is in bereiken maar is gemist of stuitert uit hun vingers en weg, die punten voor elke sprong toevoegt aan de frisbee voor degene die het gemist hebben.
-Wanneer je de frisbee te vangen, het moet een legitieme proberen, en u kunt Verplaats een voet naar de frisbee terwijl houden de andere geplant waar het was en weg strekken. Om het even wat dat je doen kunt om de frisbee vangen met één voet geplant op de grond de allertijden is eerlijk spel in uw omgeving. Anders is het punten voor de andere persoon.
-U pas de minste leapes naar de frisbee. Dus als uw laatste sprong u met minder dan een volledige sprong verlaat, moet u streatch om de frisbee, dwz. geen 3,5 sprongen of maximaal 4, gaan afronden gewoon naar beneden.
-Ten eerste verliest tot en met 30.
Om het interessant maken:
-Speel in de nacht.
-Spel met genoeg bomen of straat tekenen, of andere dingen uit de weg te gooien, maar genoeg van dat spul in de manier waarop u de andere persoon kunt krijgen of zelf in de problemen probeert om te curve van de frisbee rond een grote boom of teken.
-Speel als het winderig.
-Maken van worpen die zich binnen het bereik van de persoon, maar moeilijk te vangen (snel, gebogen, enz.)
Voor + 3 personen:
Dezelfde regels, maar gooi het van persoon tot persoon in de dezelfde volgorde. Eerste tot en met 20 is uit (30 als je het gevoel dat het spelen voor een tijdje) en ze zijn overgeslagen de rest van het spel. Laatste staande wint.
Variatie op de + 3 persoon:
Iemand kan gooien aan iemand anders, maar u moet bellen uit naam van de persoon voordat je gooien. Eerst is naar 20 of 30 uit, laatstgenoemde permanent wint.