Stap 2: Turn Vector in 3D-Model van de vork
Voor 3D-modellering gebruikte ik Autodesk 123D Design. Vreemd, kunt u alleen importeren. SVG-bestanden met behulp van hun online browser gebaseerd versie.
Ik geïmporteerd in hun versie van de browser, het mijn account op hun cloud, opgeslagen en vervolgens gebruikt mijn desktop-versie om het bestand opnieuw te openen en doen het zware werk.
Nu ik nodig om dit te schakelen iets gebogen geëxtrudeerde silhouet in een meer ergonomische vorm gebaseerd op een vork.
Ten eerste, ik overgestapt van mijn eenheden naar inches en stond het hele object op schaal op ongeveer 6,5 inch lange.
Vervolgens gescheiden ik de greep van het hoofd op het punt waar de structuur samen uitvergroten.
Vervolgens verhuisde ik de greep terug en omhoog ongeveer.5 inch. Ik het met de klok mee 8 graden gedraaid. (Heb ik nooit gemeten een vork maar deze metingen werd eyeballing.)
Vervolgens ik zowel de greep en het hoofd aan verschillende diktes uitgedund door het selecteren van elk gezicht en met de PUSH/PULL-opdracht in wezen keren extruderen.
Tot slot heb ik de twee stukken door het tekenen van een schets op de tegenoverliggende zijden en de LOFT opdracht.
en voila! de toren was nu forkified!