Rekenmachine TI 83 +/ 83 + SE/84 +/ 84 + SE tutorial Les 1: Basics (2 / 9 stap)

Stap 2: Een kijkje nemen op de menu 's


tabel {text-align: midden; achtergrond-kleur: wit; uitlijnen: centrum;} Het is tijd om een kijkje nemen op de menu's!
Deze stap is zeer belangrijk zodat u weet waar welke opdracht is gevonden en voor snelle programmering.
Allereerst moet u weten dat u menu's afsluit door op [CLEAR] te drukken. Verlaten door [2ND] en [modus] zal ook sluit de editor af.

Dus, laten we beginnen met het speciale programmamenu. U het door te raken [PRGM]

Hier zijn verschillende bedieningselementen in te
code-transportbesturing.
Hier zijn weergave en invoer
prijst in
Hier zijn alle programma's die vermeld worden
uitgevoerd

Nu neem een blik bij het menu wiskunde. U deze invoeren door te raken [WISKUNDE].

Hier zijn verschillende rekenkundige-operatoren in.Hier zijn exploitanten te wijzigen van de getallen.Hier zijn operatoren voor complexe getallen.Hier zijn de exploitanten voor de kans.

Nu is het tijd om te kijken naar het menu tekenen voor het tekenen van spullen. U het door te drukken op [2ND] en vervolgens [PRGM].

Tekening basismateriaal.Het opstellen van enkele punten/pixels.Het opslaan van grafische spullen.

Nu gaan we naar de statistieken-menu dat u opgeeft door te drukken op [STAT].

Ik weet niet veel over de stats-menu als je niet echt nodig om spellen te maken. : D

Nu laten we gaan naar de lijst-menu. U deze invoeren door eerst op [2ND] vervolgens [STAT].

Hier zijn gewoon alle lijsten vermeld.Hier zijn sommige lijst bewerkingen.Hier is een aantal dingen om te doen de wiskunde met
lijsten.

Nu is een zeer belangrijk menu: de logische test-menu. U het door te raken [2ND] en vervolgens [WISKUNDE].

Hier zijn enkele tekenen van de vergelijking.Hier zijn de exploitanten van de logica.

Nu laat neem een kijkje op de variabelen-menu vindt u alle variabelen met uitzondering van matrices. De matrices vindt u door te drukken op [2ND] en vervolgens [X ^ -1]. De variabelen-menu u door op [VARS] te drukken.

Vele variabele-typesY-variabelen

Nu zijn er alleen speciale menu's links. U hebt een knipperende grovere en waar u zweven door op te drukken Geef beveiligingstoken wordt geparseerd in de editor.

OK, eerst is in het menu Opmaak, die dingen die je kunt doen met het scherm van de functie zoals het draaien van de assen in-/ uitschakelen. U het openen door te drukken op [2ND] en vervolgens [ZOOM].

Het venster bestandsindeling

Dit is het modus menu, daar zijn een heleboel verschillende modi van de rekenmachine. U deze openen door op te drukken [modus].

Het menu modus

Nu you'r bijna klaar met de menu's! Nu is alleen de catalogus links waar elke token behalve de variabelen zijn in. U het openen door te drukken op [2ND] en vervolgens [0].

De catalogus

Oef. You'r gedaan. Het was een pijn, maar het is belangrijk voor u om te weten uw calculator voor programmering voor snelle resultaten. Sommige opdrachten zijn alleen in de catalogus. Ik ook niet tonen u alle menu's, er zijn nog meer, maar ik gebruik ze niet echt.

Gerelateerde Artikelen

Rekenmachine TI 83 +/ 83 + SE/84 +/ 84 + SE tutorial Les 2: Codeflow

Rekenmachine TI 83 +/ 83 + SE/84 +/ 84 + SE tutorial Les 2: Codeflow

als u nog bezoek Les 1 tot nu toe niet, doe het dan.Als je hebt, dan blijf lezend! :)Dus, in deze les ik zal je leren hoe te doen eenvoudige codeflow besturingselementen.Houd in gedachten dat later u zelden gebruik van hen, maar het is nog steeds zee
Androïde ontwikkeling: Creëren van een eenvoudige rekenmachine

Androïde ontwikkeling: Creëren van een eenvoudige rekenmachine

Welkom bij een leuke tutorial over het maken van een eenvoudige rekenmachine op een Android applicatie. In deze tutorial zal ik u begeleiden door het downloaden van de benodigde software, ontwerpen van de lay-out van de toepassing, codering van de to
Hoe maak je rekenmachine in batch

Hoe maak je rekenmachine in batch

voordat het maken van een rekenmachine loslaat door middel van een eenvoudige code tutorial...<====================================================>1 > (echo) code "echo" worden gebruikt om een tekst voor bijvoorbeeld "echo Welkom
Hoe factor van veeltermen over een grafische rekenmachine (TI-83 en TI-84)

Hoe factor van veeltermen over een grafische rekenmachine (TI-83 en TI-84)

Deze instructies zullen uitleggen stap voor stap over hoe factor veeltermen over een grafische rekenmachine TI-83/TI-84Stap 1:Begin met het selecteren van de PRGM knop en ga op nieuw, klik op ENTER en het programma van de naam en klikt u vervolgens o
Programmeren van een REKENMACHINE met behulp van Turing

Programmeren van een REKENMACHINE met behulp van Turing

Informatie over het gebruik van de programmeertaal, Turing, om te programmeren van uw zeer eigen rekenmachine!Instructies voor het downloaden van de taal Turing vindt u in een andere tutorial van CreateTech!Kunt u zich abonneren!-----CreateTech-----
Hoe om spelen te zetten op een grafische rekenmachine

Hoe om spelen te zetten op een grafische rekenmachine

Zodra ik mijn grafische rekenmachine kwam wist ik dat ik moest spelen op daar. Het probleem was dat niets werkte! Hoe dan ook ben ik gewoon maken dit instructable voor u kerels die spelen op je grafische rekenmachine willen. Ik zal stappen omvatten v
Een rekenmachine omzetten in een metaaldetector

Een rekenmachine omzetten in een metaaldetector

Ik heb onlangs ontdekt een echt cool methode bij het gebruik van een paar huishoudelijke artikelen te maken van een zelfgemaakte Metal Detector! Heres hoe je eigen te maken!Heres een link naar de video: http://www.youtube.com/watch?v=_G5HzeIl9cYStap
Maken van een rekenmachine Visual Studio C#

Maken van een rekenmachine Visual Studio C#

Dit Instrucable begeleidt u bij het creëren van een standaardcalculator applicatie in C# met behulp van Microsoft de software voor de ontwikkeling van de visuele Studo.  Visual Studio is een vorm van ontwikkeling software gemaakt door Microsoft om te
Het maken van programma's op een grafische rekenmachine

Het maken van programma's op een grafische rekenmachine

(specifiek bestemd voor de TI-83 of TI-84 Plus -gebruikers)Ooit gewenst dat u zou kunnen een programma op uw calculator hebben te lang getrokken uit formules voor u doen? Met deze tutorial zal u zitten kundig voor programma formules in uw calculator
Bouwen van een mechanische Lego binaire rekenmachine

Bouwen van een mechanische Lego binaire rekenmachine

heb ik besloten om de tijd nemen om dit ontwerp als een gift van Kerstmis voor mijn stiefmoeder, die een wiskundeleraar.  Dat zou zijn waarom it's Christmas gekleurd.  Na een dag of drie uren gestoken ontwerpen (en het geval), vind ik uit dat Lego ku
Hoe maak je een eenvoudige rekenmachine in html

Hoe maak je een eenvoudige rekenmachine in html

het creëren van een eenvoudige web-calculator op uw eigen is een vrij eenvoudige zaak. Dit kun je leren op uw eigen. Er zijn veel andere tutorials op het internet, maar het hangt af van wat u kiest, kiest u die het beste bij u past. Ik ga niet uitleg
Rekenmachine

Rekenmachine

Dit is een calculator voor windows 7 (ik weet 7 is uit en 10 is in maar dit is de toewijzing van een klasse) nu I 'm gonna worden u wandelen door het stap voor stap proces om dit ding te werken. Laten we beginnen.Stap 1: Het krijgen van de calculator
Eenvoudige rekenmachine op basis van Arduino MEGA

Eenvoudige rekenmachine op basis van Arduino MEGA

Tegenwoordig is doen berekeningen geen probleem bij allen. Krachtige rekenmachines kunnen worden gekocht voor een paar Euro of gemakkelijk geïnstalleerd op telefoons en computers. Echter besloten hebben we om te zetten van onze Arduino in een rekenma
Gebaar van de rekenmachine (Intel IoT)

Gebaar van de rekenmachine (Intel IoT)

Het idee achter het project is het ontwikkelen van een rekenmachine die werken op basis van de hand-beweging die nuttig voor visueel uitgedaagd zijn zal om rekenkundige bewerkingen uitvoeren.Stap 1: ideeHet motto van het project is om visueel uitgeda