Stap 3: De Arduino code uploaden
Vet plaatsvervanger velden met de volgende informatie:
-Mac-adres van je board
-IP-adres van de Raad van bestuur in uw netwerk. Als u DHCP hebt en niet een vast IP-adres kunt opgeven, moet u een andere bibliotheek en lichtjes verschillend code. Ik zal meer dan gelukkig om eventuele extra aanwijzingen indien nodig.
#include < SPI.h >
#include < Ethernet.h >
#include < Wire.h >
Voer een MAC-adres en het IP-adres voor uw controller hieronder.
Het IP-adres zal afhankelijk van uw lokale netwerk zijn:
byte mac [] = {0 x??, 0 x??, 0 x??, 0 x??, 0 x??, 0 x??}; Mac-adres van de Arduino Ethernet-Shield of Ethernet-kaart
byte ip[] = {???,???,???, ???}; IP-adres van de Arduino
byte server [] = {67 202, 35, 165}; Partcl.com
int tmp102Address = 0x48;
Initialiseren van de Ethernet-client library
met het IP-adres en de poort van de server
die u wilt verbinden met (poort 80 is de standaardwaarde voor HTTP):
Cliënt (server, 80);
VOID Setup {}
Start de Ethernet-verbinding:
Ethernet.begin (mac, ip);
Start de seriële bibliotheek:
Serial.begin(9600);
SPI.begin();
Wire.begin();
Geef het Ethernet shield een seconde te initialiseren:
delay(1000);
}
void loop
{
Wire.requestFrom(tmp102Address,2);
byte MSB = Wire.receive();
byte LSB = Wire.receive();
int. TemperatureSum = ((MSB << 8) | LSB) >> 4; het is een int 12 bit,
met behulp van twee compliment voor negatieve
zweven celsius = TemperatureSum * 0.0625;
Serial.println(Celsius,2);
Als (client.connect()) {}
client.Print ("GET
/ publiceren? publish_key =ENTER_YOUR_PUBLISHING_KEY_HERE& id = temp_test & waarde = ");
client.Print (celsius, 2);
client.Print ("HTTP/1.1\r\n");
client.Print ("Host: partcl.com\r\n");
client.Print ("User-Agent: Arduino voor Teh winnen! \r\n");
client.Print ("Accept: tekst/html\r\n");
client.println ("verbinding: close\r\n");
client.println();
delay(300);
}
client.stop();
}