Stap 12: Monsters 101
Monster Types:
- Dragon - de neiging om elementaire schade op basis vaardigheden en elementaire bescherming leider vaardigheden
- Evenwichtige - goede distributie van HP/ATK/HS
- Fysieke - hogere HP, goede ATK
- De lage HP genezer - hoge HS, in de meeste gevallen
- Aanvaller - hoge ATK
- God - hogere zeldzaamheid, hogere stats algemene
- Devil - goede HP en ATK, lagere HS
- Machine - een nieuw type! Hoge HP en fatsoenlijke ATK.
- Evo materiaal - materialen gebruikt voor het ontwikkelen van monsters, vaak gebruikt als vulstof in low-cost teams
- Verbeteren materiaal - monsters die bedragen voor de beurzen goed van exp tijdens fusion, ook soms hulp met vaardigheid ups
Monsters kunnen maximaal twee typen. Beide typen tellen mee voor een leider vaardigheid bonus die van toepassing kan zijn. Bijvoorbeeld, Ronia is een duivel/Dragon-type en ik & ik is een type van God/genezer.
Monster elementen:
Monsters komen in vuur, water, hout, lichte en donkere elementen. Als met type kunnen ze maximaal twee elementen. Het belangrijkste element (in de hogere linkerhoek van hun kaart) is het element dat voor eventuele beperkingen van de kerker gebaseerd op element telt.
Monster kosten:
Elk monster in het spel heeft een kosten verbonden aan het. Dit zal afhankelijk zijn van de zeldzaamheid van het monster. Bijvoorbeeld, zal een monster met een zeldzaamheid voor 7 sterren hebben een veel hogere kosten dan een monster met een zeldzaamheid van 1 ster.
Deze monster kosten optellen tot het totale team kosten bij de bouw van de teams.
Gewekt vaardigheden:
Gewekt vaardigheden zijn te vinden op de rechterkant van de kaart van het monster, vertegenwoordigd door kleine tegels. Wanneer ontwaakt, de tegels worden helder. Gewekt vaardigheden zijn een van de beste perks van evoing uw monsters - kunt u HP/ATK/HS bonussen, auto genezing, bijkomende schade bonussen, Behendigheid verhoogt, enz.
U kunt monsters ontwaken door een TAMADRA te voederen. Elke TAMADRA ontwaakt een vaardigheid, en de vaardigheden ontwaken van boven naar beneden. U kunt ook voeden een monster de dezelfde exacte monster via de macht van de fusie voor een kans op ontwaken, maar het is vrij zeldzaam.
Houd er rekening mee dat er TAMADRAs en TAMADRAs van de Baby zijn. Jullie moet evolueren van de TAMADRAs van de Baby om een gegarandeerde ontwaken.
Vaardigheid:
Vaardigheden zijn iets wat die uw monsters in de strijd gebruiken kunnen. Vaardigheden kunnen grote schade aan vijandige monsters, converteren lichtbollen op het bord, genezen, vergiftigen, vertraging van vijandelijke bochten en bonussen van toepassing.
Vaardigheden vereisen een aantal bochten te geven voordat ze kunnen worden gebruikt. U kunt verlagen het aantal draaiingen die een vaardigheid door de vaardigheden van een monster vereist door te smelten het met een monster van de dezelfde vaardigheid. Bijscholing van is niet gegarandeerd, maar er is altijd een kans.
Leider vaardigheid:
Leider vaardigheden worden alleen geactiveerd wanneer dat monster is ingesteld als een teamleider - uw leider of uw vriend leider.
Aandacht besteden aan deze vaardigheden als ze als wat u uw teams rond zal bouwen.
Merk op dat niet alle monsters met een leider vaardigheid komen-sommige een evolutie vereisen voordat ze een leider vaardigheid krijgen, en sommige nooit een leider vaardigheid op alle krijgen.