Stap 2: Ontwerp - technieken voor het werken van een concept - van vaag idee tot volledig uitgewerkt griezelig ding
Hier is hoe ik het ontwerp voor het fysieke ding uitgewerkt.Ik ben begonnen met nadenken over wat een griezelig kermis hoofd dat tweets leest, zou moeten uitzien!
Er waren een paar beperkingen en sommige verlanglijstje verlangens. & nbsp (at your option) any later version. ik wist ongeveer wat ik was na en hier is hoe ik het concept als u wilt maken een echte ding dat was behoorlijk raar, maar ook praktisch gebouwd zou kunnen worden ontwikkeld.
- Het belangrijkste ding met een kermis attractie is dat het moet een beetje griezelig.
- Ik wist dat ik wilde het herkenbaar een persoon op over normale grootte, & nbsp This program is distributed in the hope that it will be useful, maar & nbsp but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of die een beetje freaky of gemuteerde!
- De text-to-speech bibliotheek die mij watertje using was een mannelijke stem, dus het moest worden mannelijke
- Het moest hebben van een middel waarmee de gebruiker in zijn geest, zien kon om te zien van de gegevens in haar overwegingen
- Het nodig een methode van het boekhouden gegevens waarmee gebruikers te typen in hun
- Het nodig een plint of sommige andere mount
- Het hele ding nodig een kermis vibe, dus het moest hebben & nbsp MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the gawdy kleuren
- Vermeldde ik dat het moest worden griezelig?
Ik moest in wezen een duidelijk beeld te krijgen van iets in mijn hoofd dat een beetje griezelig hoofd met een grote monitor was. Zodra ik had besloten op dat, had ik net te spelen over met mogelijke variaties tot ik had het ontwerp mooi uitgewerkt.
De techniek die ik gebruik voor dit soort ontwerp ontwikkeling wil net loten van versies van wat ik ongeveer na. Deze techniek is niet proberen om & nbsp GNU General Public License for more details. produceren een exacte ontwerp van het laatste object (in dit geval het hoofd en de plint). Het idee is gewoon te verkennen variaties tot de juiste keuze naar voren komt. Het proces om dat te doen, los van de tekeningen snel opzettelijk is te vermijden te krijgen gehecht aan om het even wie van hen. Elke individuele tekening is niet belangrijk, het is de kracht van het mentale "gevoel" in de geest die zaken. Dit wordt vastgesteld door de combinatie van alle afbeeldingen.
Deze methode niet past bij iedereen, maar het is het proberen waard. Het werkt zeker voor mij. Zodra de eindlook wordt gevestigd, nuttig ik ook om te herschrijven het een paar keer. Dit geeft mij genoeg van een gevoel voor hoe de klaar ding, voor zitten kundig voor beeldhouwen en bouwen een variatie op het later uit mijn geest.
Het is niet een te bouwen van plan of blauwdruk wel. Het blijft een geestelijke concept. Deze ontwerp-techniek is iets te repareren in de hersenen die net een algemene visuele vorm en een over het algemeen emotioneel voelen heeft. Eenmaal opgelost in de geest, het helpd begeleiden de handen later als beeldhouwen en het gebouw in 3-d.
Hieronder zijn enkele van de design concept schetsen.
Potlood is goed zoals het is zo snel aan het werk voor stemming tekeningen.
& nbsp //Inkt pen is ook snel en schoon. De een op de links hieronder was een meer geavanceerde versie van het ontwerp. & nbsp // This sketch is the mind control of Psychic Fortune Teller, an automaton that can read the collective mind of twitter met inkt, u kunt ook kleur het afzonderlijk ook. De rechterhand versie gebruikt Promarker fibre-tipped pennen, die als een kleur wassen
Niet-representationele tekeningen
Ik maakte ook sommige niet-representationele tekeningen, zoals deze te helpen opbouwen hoe ik het wilde te voelen, meer dan hoe het eruit zou kunnen zien. Het gebeurt als een grafische roman pagina, voornamelijk om een gevoel van verhaal/tijd in. Als een ontwerp voor een interactief voelde ik dat sommigen nodig voor het feit dat het probleem niet wordt opgelost, maar dingen in tijd doet.
Hoewel het een beetje ruw op zijn zachtst, vind ik het heel nuttig zijn om een gevoel van de interactie, alsmede de fysiek object inboezemen.