Stap 1: Test1: verwerking te verwerken (met SPACEBREW)
Kopieer de map ' bibliotheek/spacebrew' naar 'documenten/verwerking/bibliotheken' van de Spacebrew Processing library, (zie afbeelding). Als uw op Windows, in gedachten houden, mogelijk uw Processing-map op een andere locatie.
'Instructables_Test1.pde' te open in verwerking en te lezen via de code.
Verwerking van Code
U zult snel ontdekken dat deze code heel eenvoudig is. We een uitgever (uitgaande gegevens) genaamd 'uitgaande' gemaakt. We een abonnee (inkomende gegevens) genaamd 'inkomende' gemaakt.
spacebrewConnection.addPublish ("uitgaande", "boolean", false);spacebrewConnection.addSubscribe ("inkomende", "boolean");
Bij de muis is ingedrukt, sturen wij een bericht.
VOID mousePressed() {//mouse wordt ingedrukt spacebrewConnection.send ("uitgaande", true); //send een boolean} wanneer een bericht is ontvangen we schakelen de achtergrondkleur. VOID onBooleanMessage (String name, Boole-waarde) {println ("kreeg bool berichtnaam" ":" waarde);current_color =! current_color; }
'Instructables_Test1.pde' worden uitgevoerd.
Zie het venster opduikt en zegt 'hoofdvenster' in het rood. Klik ergens in dat venster. Wow, gebeurt er niets.
Nu het belangrijkste onderdeel. Bezoek de Spacebrew sandbox: http://spacebrew.github.io/spacebrew/admin/admin.html?server=sandbox.spacebrew.cc. Scroll naar beneden naar Zie het project ' Instructables / Fuzzy Test 1'. U ziet twee los Booleaanse knooppunten. Klik op elk van hen te verbinden (zie afbeelding).
Bezoek nu de verwerking 'voornaamste venster'. Klik erop en als het werkt, moet u de achtergrondkleur wijzigen tussen zwart en wit. Wooooooo!
Verbinden van de knooppunten hebben wij een boodschap van verwerking, naar zichzelf.
Je waarschijnlijk denken, wat een verspilling van tijd om verwerking spreken voor zichzelf. En uw recht. Het hele punt van Spacebrew is om verbinding te maken met verschillende dingen. In de volgende stap gaan we om enkel dat te doen.