Stap 3: Screen vervormingen (maskeren & bijsnijden)
Dit is wanneer het wordt interessant en ernstige!
Elk beeldscherm kan in twee modi worden geconfigureerd: Selectie van de Input en Output transformatie.
In de Output transformatie die kunt u toepassen scherm kromtrekken, kunt u de positie of de geometrie op de uiteindelijke uitvoer aanpassen. Dit is handig voor projectie mapping van de output naar een onregelmatig gevormde oppervlak, of bij het uitlijnen van meerdere projectoren voor een spanned uitgang.
Er zijn opties die in het wijzigen van het object dat is transformeren en bewerken van de punten worden gegeven.
Transformeren: Dit is een van mijn favoriete tool, omdat het u toestaat om draaien, positie en de schaal uw segmenten in de output sectie, overwegende dat punten bewerken kunt u aanpassen van de hoeken van het frame, kunt u kiezen tussen bezier, lineaire curve rond de randen. Een voorbeeld van verschillend bewerken punten is hierboven weergegeven.
Masker & gewas:
Dit zal alle pixels die buiten het afgesneden. Een masker zal een deel van het beeld, effectief maken een gat uitgesneden. U kunt zo veel gewassen en maskers zo nodig hebben.