Stap 3: Scramble vierkanten Oplosser algoritmen
Het programma dat ik schreef implementeert verschillende algoritmen om het oplossen van de puzzel Scramble pleinen. De snelste van deze algoritmen is wat ik de "rand lossen Algorithm" genoemd. Eerst bepaalt voor elke zijde van elk stuk van de puzzel welke andere puzzel stuk randen zou overeenkomen met het. Het alleen probeert te bouwen van de oplossing van de puzzel met behulp van bekende overeenkomende randen. Dit reduceert het aantal mogelijke oplossingen die moesten worden getest. In het geval van de Serengeti puzzel moest alleen 10,699 oplossingen worden geprobeerd, in plaats van 95,126,814,720, die hoeveel oplossingen de andere algoritmen moeten testen. Dit algoritme kan duren minder dan een seconde aan het oplossen van de puzzel (afhankelijk van de snelheid van uw computer).
Duurt de uren van de computer wilt oplossen van een puzzel met behulp van een van de andere algoritmen die opgenomen in het programma Scramble vierkanten Oplosser. Als u wenst om meer te lezen over de andere algoritmen, raadpleegt u het volgende artikel: http://mheironimus.blogspot.com/2015/01/solving-scramble-squares-puzzles.html.