Stap 7: Begrip zuigers
Ik zal nu proberen en leren je de beginselen achter de zuigers, hoe ze werken en waarom.Een zuiger is een cilindrische-object dat wordt verplaatst binnen een stuk pijp. Het heeft een verzegeling gezicht, die tegen het vat en een bumper die de impact op het kanon beslag zeehonden verzacht wanneer het achteruit is ontslagen.
Een zuiger dient te beschikken over een strakke past met de pijp dia's in, anders werkt het niet om het volledige potentieel.
In een pneumatische kanon, lucht achter de zuiger is ingevuld, omdat de zuiger is een strakke pasvorm de lucht duwt de zuiger naar voren en het zeehonden tegen de 'stoel' die tot het vat leidt. Omdat de zetel is afgesloten, kan geen lucht gaan doorheen en in het vat. De lucht nu lekken rond de zuiger en vult de kamer tot een druk desirec.
De lucht heeft meer kracht op de achterkant van de zuiger, houden het verzegeld, dan aan de voorkant vanwege het gebied differentieel duwen. De lucht kan alleen handelen op welk gebied is blootgesteld en aangezien de zetel deel van dit gebied in beslag neemt, er is minder kracht op het terug duwen.
Zodra u de lucht achter de zuiger verwijderen door het uitputten van het pilot volume (gebied achter de zuiger) met de klep van de sprinkler (die het pilot volume verhuurt in de atmosfeer) het gebied op de achterkant van de zuiger duwen toekomen, is verdwenen. Nu is er alleen een kracht op de voorkant, de zuiger terug duwen. De zuiger is ingestuurd terug met ongelooflijke snelheden in een fractie van een seconde de 'bumper' die de impact vermindert. De hoofdplaats is nu open en de luchtdruk van de kamer stromen erin en die in het vat voor de lancering van uw projectiel. Dit gebeurt in een fractie van een seconde en is meestal vrij hard.
Dit is een animatie van wat er gebeurt, ik heb het zelfde met 2 verschillende snelheden zodat u kunt zien wat er gebeurt op elk frame.
Oke lijkt het erop dat instructables is het versnellen van de animaties, zo te zien langzamer degenen ga hier in plaats daarvan: