Stap 6: Maken van de moer-vangsten
Volgende, selecteer de opdracht Veelhoek in de werkset., zorg ervoor dat het aantal zijden is ingesteld op 6, Vink het vakje "edge", en selecteert u waar u het middelpunt wilt worden, en vervolgens type in de grootte van de rand die 2,91 mm, pers steken, klik voor de oriëntatie van de zeshoek.
Volgende, typ ExtrudeCrv en druk op enter, en selecteer de zeshoek en druk op enter, typ nu in de diepte van de moer, oftewel 2,47 mm, en druk op enter.
We hebben onze zeshoek, en zal nu positie het en matrix het net als de buis!
Eerst sleept u het 3D-effect over naast de schijf, en draai het 90 graden van zijn middelpunt in de juiste weergave.
Nu, Sleep het 3D-effect naar de eerste hole van de buis in de FRONT-weergave.
In het bovenaanzicht, sleept u het 3D-effect naar de inner circle van de schijf, dus 3D-tow rand hoeken de inner circle van de montage-schijf raken, waardoor het 3D-effect aan het licht van de binnenwand van de schijf uitsteken.
Hier zullen we de extrusie markeren en de schijf om ze horizontaal voor uitlijnen bekijken.
Nu zullen we polar matrix de extrusie de dezelfde manier waarop die we met de buis deden.
Zodra de extrusies zijn gekleed, zullen we Boolean verschil hen vanaf de schijf montage.