Pinoccio opknoping behuizing (gemodelleerd in Fusion 360) (1 / 4 stap)

Stap 1: Ruwe het uit


Ik ben begonnen met de afmetingen van het veld Scout te worden gehuisvest. Deze zijn beschikbaar op onze technische specificaties van de pagina, en u kunt ook downloaden van een 3D-model van de Scout (sans batterij) hier.

Ik houd van werken in millimeters in de Fusion, dus ik nam de ruwe metrische specs ("52.578 x 25.146 x 11.684 mm, met inbegrip van het kleine beetje batterij draad die buiten het einde hangen"). Er waren een paar overwegingen vanaf hier:

  • Aangezien deze metingen kunnen variëren op basis van de dikte van Velcro gebruikt, ik mijn eigen Scout gemeten en vond dat het kwam tot ongeveer 14 mm lang.
  • Natuurlijk, u wilt een beetje speelruimte in de behuizing, zodat ik het uit een beetje en afgeronde tot even-nummers heb opgevuld: 54mm lang x 26mm breed x 18mm hoog, voor de binnenkant holte. (Op het einde, ik moest plooi in de draad van de batterij een beetje verder te passen in de breedte, dus je willen zou om die omhoog te schoppen door 1mm of zo.)

Ik wilde muren 2mm dik, voor kracht, dus ik een vak 58 x 30 x 22 mm maakte. Vervolgens, mij tweedehands wijzigen > Shell en geselecteerd van de bovenz─│de, die stond me toe om open te stellen die kant en zet het blok holle, opgeven van muren 2 mm dik.

Tot slot zie je die hoeken van de licht-donkerscheiding op de veld Scout, aan weerszijden van de radio-antenne? Als je vier Scouts met hun "hoofd" samen, maken ze een perfect vierkant, wat betekent dat de hoeken worden gesneden op een hoek van 45º. Ook de hoek-randen en bovenrand zijn van gelijke lengte (zie diagram). Als u wilt repliceren dit in mijn schelp, geschraapt ik samen enkele middelbare school meetkunde:

  1. Een rechthoekige driehoek (45º - 45º - 90º) heeft twee gelijke benen van lengte x en een schuine zijde gelijk is aan √(2) * x .
  2. De binnenbreedte van het gat is 26mm, en het is samengesteld uit twee rechts driehoeken en een rechthoek. De lengte van de rechthoek is hetzelfde als de schuine zijde van elke driehoek.
  3. Zo, 26mm = x + x + √ (2) x , welke gelijken (2 + √2) * x , die ongeveer gelijk is aan 3.414 x . Verdelen van 26 door 3.414 en krijg je de lengte van de korte zijde, x.

Daarna, selecteerde ik de binnenkant randen aan de ene kant van het gat, en gebruikte wijzigen > Chamfer te trekken ze als hoeken, gebruikmakend van de x -waarde (ongeveer 7.615 mm).

Gerelateerde Artikelen

Ontwerp, Model en 3D drukplaat een optische illusie naam met behulp van AUTODESK Fusion 360

Ontwerp, Model en 3D drukplaat een optische illusie naam met behulp van AUTODESK Fusion 360

Welkom! In dit Instructable ik u hoe tonen zal te modelleren en 3D drukplaat een optische illusie naam! De naam plaat toont één zin wanneer je kijkt naar het hoofd op, maar wanneer u bekijkt de plaat van de kant een nieuwe woordgroep wordt weergegeve
Het gebruik van Autodesk Fusion 360 met Othermill voor het snijden van 3D-vormen

Het gebruik van Autodesk Fusion 360 met Othermill voor het snijden van 3D-vormen

Onlangs, met enkele recente ontwikkelingen aan de Universiteit, ik ben het bijwonen van, ik heb toegang gekregen tot een heleboel geweldige tools. Eén daarvan is de Othermill, een miniatuur 3-axis CNC machine. Onderdeel van mijn huidige positie als d
Hoe te maken van een animatie in Fusion 360

Hoe te maken van een animatie in Fusion 360

Nauwkeuriger, toont dit Instructable u hoe te maken een beweging studie in Autodesk Fusion 360 met behulp van hun erg mooi en zeer snelle Cloud renderen. Dus als bijvoorbeeld, je hebt iets gemodelleerd, en u voorzien van animatie hoe het beweegt wilt
Een model van de Fusion 360 (3D) insluiten in uw Instructable

Een model van de Fusion 360 (3D) insluiten in uw Instructable

Hier is een leuke nieuwe manier om uw Instructables met gedetailleerde interactieve 3D-modellen gemaakt met behulp van Autodesk Fusion 360. Ik neem je stap voor stap door het proces van uw model Fusion 360 op de Fusion 360- Galerie te publiceren en h
Renderen modellen In Fusion 360

Renderen modellen In Fusion 360

Rendering modellen in Fusion 360 is vrij rechttoe-rechtaan. Ik neem u door de stappen van een eenvoudige, solide render cranking en vervolgens laat je spelen met al het plezier hulpmiddelen waardoor ze zoete!Dit is een weergave van een voorbeeld-proj
Ontwerpen van een dienblad roosteren in Fusion 360

Ontwerpen van een dienblad roosteren in Fusion 360

Laten we een koffieboon brander!FirstBuild is een vrij zoete Gemeenschap van ontwerpers en ingenieurs waar iedereen kan bijdragen aan het ontwerp en de productie van GE Appliances, en deze maand ze uitvoert de uitdaging van een ontwerp voor een koffi
Het creëren van een eenvoudige 3D-Model op Fusion 360 en het creëren van een Toolpath MYDIYCNC

Het creëren van een eenvoudige 3D-Model op Fusion 360 en het creëren van een Toolpath MYDIYCNC

Hallo jij daarTory op MyDIYCNC hier. Vandaag wil ik u tonen hoe te gebruiken een zeer handig stuk van software van Autodesk genoemd: Fusion 360. Met deze software kunt u eenvoudig 3D-modellen, tot uitgebreide en complexe 3D-modellen maken.Wat ik wil
Aangepaste protheses met een Tablet van Wacom en de Fusion 360

Aangepaste protheses met een Tablet van Wacom en de Fusion 360

Ik ben bezig met een robotachtige mohawk, die zitstangen bovenop hoofd van de drager en beantwoordt hun hersengolven. Dit vraagt om een stijve "headspine" aan de roerende spikes op zijn plaats houden.Mijn eerste iteratie werd gebouwd van garen-v
Turtle zaklamp ontgeurder in Fusion 360

Turtle zaklamp ontgeurder in Fusion 360

Dankzij de goede mensen van De High Desert Maker molen, leerde ik onlangs het gebruik van Fusion 360 om dit kleine schildpad flitslicht dat als een auto ontgeurder verdubbelt. In dit Instructable, krijgt u een gratis file download voor 3D-printen dez
Aan de slag met Autodesk Fusion 360

Aan de slag met Autodesk Fusion 360

Onlangs, heb ik gespeeld met Autodesk Fusion 360 te ontwerpen van sommige 3D delen. Na Autodesk stapsgewijze gids, zal ik een licht lamp ontwerp. Dit is deel 1 van een 3 delige serie waar ontwerp ik de basis van de lamp. De volgende twee delen zal bi
Fusion 360 4e as inwikkeling functie voor Mach3

Fusion 360 4e as inwikkeling functie voor Mach3

Dit instructable is over het gebruik van de 4e as inwikkeling functie in de fusion 360 post processor voor Mach3Dit omvat een handleiding voor het instellen van de parameters en hoe gebruik hen opgenomen zijn twee video's eerste één is het instellen
Gemakkelijk zichtbaar in de Fusion 360

Gemakkelijk zichtbaar in de Fusion 360

Dus je hebt gemaakt een glorieuze model in Fusion 360, maar het nog steeds lijkt het glanzende nieuwe Apple product van uw fantasie. Dit Instructable zal u tonen hoe om te zetten van een eenvoudig model in een fotorealistische weergave.Voor uw materi
Delen van een Model in Fusion 360 met behulp van een openbare verbinding

Delen van een Model in Fusion 360 met behulp van een openbare verbinding

Er zijn vele manieren om samen te werken in de Fusion 360 - met uw team, met externe stakeholders, binnen uw organisatie, met jezelf, met vrienden of met klanten, enz.Maar een echt eenvoudig manier om te delen met iemand (vooral iemand die niet hebbe
Een model van de Fusion 360 (3D) op uw Facebook-pagina te Embedding

Een model van de Fusion 360 (3D) op uw Facebook-pagina te Embedding

U hebt een grote 3D-model met behulp van Fusion 360 gemaakt. U hebt dat model ingebed in een Instructable. Nu wilt u pronken met hetzelfde model op uw Facebook-pagina. Hier is hoe.(Dit Instructable wordt ervan uitgegaan dat u al bekend bent met publi