Stap 2: Concept/ontwerp
Na veel papier krabbelen en schetsen, werd fysieke indeling voor dit project bespot omhoog in Blender 3D om afmetingen, toleranties, te controleren en te snijden/markering gidsen geven. De bijgevoegde video is opgebouwd op basis van het model van de Blender te geven een geëxplodeerde weergave.
Ik nam foto's en flatbed scans van de hardware, moet worden gebruikt als texturen op nauwkeurig formaat vakken in de Blender, en gedownloade foto's en metingen voor de HDMIPi scherm/HDMI-controller (die ik heb niet fysiek op het moment).
Verschillende vakken werden toegevoegd aan de platte PCB-modules voor het markeren van de opstaande onderdelen (bijvoorbeeld verbindingslijnen) die kunnen schaden.
Ik heb de STL-bestand voor de Camera Spinner geïmporteerd in de Blender-model.
Het uiteindelijke ontwerp verschilt lichtjes van de concept-foto's / video hieronder.
- De hele doos en scherm surround is iets breder
- De camera, flash en LIRC module werden verplaatst verderop in het geval
- DC-DC Converters, beide in de basiseenheid nu - was er een in het deksel oorspronkelijk
- Twee beugels werden (links en rechts) gebruikt in plaats van een (gecentreerd)
- Externe wrijving blijft toegevoegd aan het rechtop houden van het scherm
Belangrijke componenten zijn uitgekozen in de afbeelding commentaren hierboven.