Stap 12: Graphics
Ik wilde wat koele grafiek, dus ik mijn meestal verloren, hete roze liniaal pakte en de metingen voor het gebied invoegen van beide bijlagen noteerde
Ik ging zitten met inkscape en instellen om te werken in inches (waarvan ik denk dat is standaard, maar aangezien ik meestal niet print graphics behandelen ik moest veranderen van pixels naar inches)
Ik trok een paar rechthoeken en met behulp van het gereedschap Transformatie (te vinden onder objecten) en maakte hen aan de maten die ik heb gemeten uit
Vervolgens heb ik heb een afgeronde rand en sommige tekst en een grafische knop en leidde, samen met de getallen 1,2,3,4 beeltenis van de singleplayer moeilijkheid modi, de peddel krijgt de titel spelen, een icoon van een peddel en een afbeelding van de bal terugkaatsen van het
tot slot maakte ik de oorspronkelijke rechthoeken vrij een beetje groter voor "afloop over" kamer. De console kreeg een eiken textuur van google, de peddel bleef zwart
Ik deed een snelle test print op de laagste instelling voor kwaliteit op gewoon papier, knip het uit en keek, en alles lijkt ok, deed hetzelfde met de peddel. Terug op de console die ik wil houden van het beeld, dus ik kan het gebruiken als een sjabloon aan het boren van gaten voor de reset-knop, en de voedings-LED, ook om een rechthoek om de toegang voor de knop board
Voor de laatste beelden liep ik een blad van hoogwaardige inkjet fotopapier van de terug feed van mijn wifes weinig hp (meestal dit spul is zo dik dat het zal blijven steken in de rollen als u probeert en voer het uit de voorste lade). De printer is ingesteld op het doen van de hoogste kwaliteit en op fotopapier, de resultaten bleek vlekkeloos en rijk aan kleur