Stap 2: Prototyping
DE BELANGRIJKSTE COMPONENTEN VAN DE HUT:
---> De rotatie mechanisme
---> interface (software)
---> bouw
---> Ontwerp
MATERIALES OPGEBRUIKT VOOR DE MOKE:
-multiplex (gears, muren)
-kunststof PLA (trap en been werden gedrukt door 3D-printer)
-doorzichtig acryl plastic (muren)
-verschillende hulpmiddelen en hardware
MACHINES
-Been en trap door 3D-printer MaketBot Replicator Dual
-Lasersnijden door StepDir Laser 100W
ROTATIE MECHANISME
Rotatie mechanisme is geïmplementeerd met de motor en versnellingen. Het belangrijkste vistuig is vastgesteld op een stationaire ondersteuning (het been), door de invloed die deze versnelling met de verdieping van de hut verbindt. De motor is gemonteerd in de vloer. Kracht van de motor is 12 volt. Centreren as werd gebruikt voor het combineren van dit mechanisme samen.
INTERFACE
In de prototyping fase besloten hebben we te beperken van de interactiviteit van het huis met de audio-interface.
De interface bestaat uit Intel Galilleo board, dat regelt de motor, n coder, Hallsensor, stem module gemakkelijk VR2.0.
Het scenario van interactie tussen gebruiker en de moke omhoog:
De hut roteert vanwege module gemakkelijk VR 2.0, die de microfoon heeft en opdrachten die was opgeschreven door programmeur. Het reageert alleen op hen.
CONSTRACTION
We gebruikten de groef systeem en schroeven voor verbinding alle onderdelen samen.
ONTWERP
Uit bouwkundig oogpunt is een stijl van de hut dicht bij postmodernisme met elementen uit de oude Russische houtsnijwerk.