Stap 4: schalen
Tip 2: de afstand tussen twee punten meten. Dit is veruit het meest nuttige wat dat ik heb gevonden in de 2 jaar dat ik heb op dit.
Klik op bewerkingsmodus, dit opent een nieuw menu onder het 2D menu. Aan de onderkant is "Maatregel afstand tussen twee punten." Klik op het en zweven over het 3D-model, ziet u een rode stip weergegeven.
Laten we eens kijken hoe groot ons zwaard is. Klik eenmaal op het hoogste punt. Dan weer op het laagste punt direct onder het punt. Opmerking de rode lijn die over de gehele lengte tussen de twee stippen loopt. In dit bestand kunnen we het alleen zien waar de opening handvat is omdat de rest van de lijn in het model is. Als u op tussen de randen van het zwaard inzoomen ziet u de hele lijn.
Wanneer we weer erop klikt automatisch opent een venster toont ons de afstand in millimeter, en ook de x, y, z coördinaten van beide punten (niet super belangrijk tot je in geavanceerde modellering). De afstand is 743.95mm. Thats dandy, maar voor ons betrekking Amerikaan met onze rebel fietsmeet-systeem wat precies is 743.95 mm in iets meer hebben kunnen, zoals voeten? Danken goedheid voor Google. Zoek mm tot ft, dit trekt een conversie-venster. In de linker helft van de conversie, typt u de 743.95, merken auto zet het voor je. Dus het zegt het zwaard is recht over 2 en een half voeten, die in mijn gedachten lijkt een beetje klein wanneer u start gezien het feit dat de jongens uitvoering daarvan in het spel zijn 8ft hoog. Dus aan twee voet zou dat zwaard zoals een dolk aan hen. Het zou ook niet dus evenredig zijn met een gemiddelde grootte man. Dus laten we het te schaal omhoog.