Stap 5: Markering: raster baseren
Bij het ontwerpen van dit project ik besteed veel tijd te denken over hoe ik kon lay-out en alle onderdelen met als weinig inspanning mogelijk te markeren. Het resultaat was onderdelen delen van verschillende gemeenschappelijke dimensies, gebruik makend van bestaande randen, het delen van randen en netjes opleggen aan een basis raster.
U kunt optimaal profiteren van dit, moet u gaan en tekent een raster van uw eigen. Elk vierkant moet 4 "x 4". Voor alles wat je niet-math typen, dat betekent dat op een 2'x 4' vel zul je een raster 6 x 12 met 72 totale vierkantjes.
Vereiste gebieden (in 4" raster spaties) voor stukken zijn als volgt:
Zits –3 x 3---aantal 2
Been – 1 x 5---Qty 6
Frame-2 x 1 + sommige verandering---Qty 6---de sleutel op de bovenkant van het frame stuk zal uitbreiden buiten dit gebied. Gelukkig hebben wij ruime ruimte voor dit.
Compressie plaat = 2 x 2---hoeveelheid 2---Dit is conservatief. We gebruiken de extra kamer verantwoorden voor de extra gebieden in de bovenstaande frames.
In het geval dat u waren niet tellen, dat betekent dat we hebben ongeveer 4 vierkantjes (64 (sq.in.) overgebleven. Yay! Kladjes voor een ander project!
Voel je vrij om rond te spelen met verschillende configuraties op uw eigen, maar ik denk dat de beste manier schik ze is met de stoel op een einde, de frames en de spanning platen op het andere uiteinde, en de poten in het midden. Dit verdeelt de blad "hot dog stijl" met één kruk per verticale helft van het blad. Deze regeling elimineert ook verscheidene besnoeiingen door ten volle profiteren van de rechte randen geplaatst langs de rand van het blad van multiplex.
Dit raster en de algemene regeling die hierboven beschreven zal uw leven veel gemakkelijker in de aankomende stappen zoals we elke component in detail. Laten we duiken.