Stap 4: Wijziging van de Code (opnieuw toewijzen)
Zodra je de code in de IDE, moet je twee tabbladen met extensie Ino en één met de extensie .h. Over het algemeen moet u alleen aan futz met settings.h. Dit is waar alle sleutels worden gedefinieerd, en er zijn een paar van de meer geavanceerde opties om te spelen met de filters, en de snelheid van de beweging van de muis.
U kunt de toetsen met andere toetsen van het toetsenbord dat de toetsen zijn toegewezen in het settings.h-bestand opnieuw toewijzen en onder zijn andere alternatieve sleutels die u kunt vervangen.
EXTRA TOETSCODES
<strong><br></strong><p>KEY_LEFT_CTRL<br>KEY_LEFT_SHIFT KEY_LEFT_ALT KEY_LEFT_GUI KEY_RIGHT_CTRL KEY_RIGHT_SHIFT KEY_RIGHT_ALT KEY_RIGHT_GUI </p><p>KEY_BACKSPACE KEY_TAB KEY_RETURN KEY_ESC KEY_INSERT KEY_DELETE KEY_PAGE_UP KEY_PAGE_DOWN KEY_HOME KEY_END KEY_CAPS_LOCK </p><p>KEY_F1 KEY_F2 KEY_F3 KEY_F4 KEY_F5 KEY_F6 KEY_F7 KEY_F8 KEY_F9 KEY_F10 KEY_F11 KEY_F12</p>
De eerste variabele definitie, toetscodes [NUM_INPUTS], is een matrix met 18 waarden. Elke waarde in deze array vertegenwoordigt een enkele toets of de muis. Elke variabele in die matrix heeft een gedefinieerde positie, genaamd een index, genummerd van 0 tot en met 17. KEY_UP_ARROW bevindt zich op positie 0, terwijl neer op de bodem, MOUSE_RIGHT bevindt zich op positie 17
Als de sleutel een alfabet is kunt u gewoon het invoeren van het alfabet gevolgd door apostroffen (slechts in één geval is toegestaan),
Bijvoorbeeld een wordt geschreven als 'a'.