Stap 1: Inleiding tot de Cubing
Elke zijde heet een "gezicht".
Bij het doen van een reeks van bewegingen (soms genaamd "algoritmen"), zijn hier de voorwaarden cubers gebruik om te onderwijzen elkaar hoe op te lossen.
F = de voorzijde gezicht (degene die naar de richting van u)
B = het gezicht van de rug (van u af)
D = de face Down (de bodem)
U = de Up face (de top)
L = het gezicht van links
R = het recht gezicht
Stukken
Een middenstuk is in het midden van de kant, heeft een sticker daarop en nooit beweegt. De kleur van het middenstuk is de kleur van het gezicht - de kant met de middelste groene sticker is het groen gezicht.
Een hoek stuk heeft drie stickers op en is op de hoeken.
Een zijstuk heeft twee stickers op, en is tussen twee stukken van de hoek.
Bochten
De instructies zal u vertellen welke gezicht te hebben naar u, voordat u begint. Nadat je een beurt, zet dat hetzelfde opnieuw naar u geconfronteerd, dan Voer de volgende beurt.
Hier ziet u drie soorten bochten vermeld.
Als er een brief, die kant rechtsom draaien eenmaal (90). Bijvoorbeeld:
R = rechts keer rechtsom draaien
Als u een kant aangeboden met een 2 na het zien, schakelt u die kant tweemaal (of 180). Bijvoorbeeld:
R2 = draai de rechterkant tweemaal
Als u een brief met een apostrof na het ziet, betekent dit die kant tegen de klok in draaien. Bijvoorbeeld:
R "= rechts tegen de klok in draaien.
Dus,
R L' U2 = met de klok mee, rechts links linksom, rechtsom kant tweemaal.