Stap 5: Schalen de cilinder
Schalen:
Kijk naar het venster van de gegevens aan de rechterkant van het venster van uw weergave. Als de cilinder is geselecteerd, moet u dat een sectie onder 'Transformatie' gemarkeerd 'Dimensies' zoals in de foto's hierboven. Deze nummers zullen veranderen als u de lengte, breedte en hoogte van de cilinder, overeenkomt met de gelabelde assen. Wijzigen uw luim aanpassen.
Dit is waar de fysieke zaklamp en liniaal langs komt, als je kunt meten het uit en een ruw idee krijgen van hoe groot wilt u uw zaklamp te zijn. Ik heb gemeten mijne in millimeters, dus dit is de eenheid die ik in Blender gebruiken zal. De meeste 3D druktoepassingen laat u kiezen voordat u gaat afdrukken, dus zorg ervoor dat u weet in welke eenheid u hier gebruikt of uw drukwerk kan blijken te groot of te klein.
Mijn dummy zaklamp was 25mm met 25mm 90 mm, dus ik deze dimensies in Blender gebruikte. Als u wilt dat verschillende dimensies voor uw zaklamp, kunt u deze waarden wilt schalen van uw zaklamp.