Stap 1: De geschiedenis
Een tijdje geleden, woonde ik een Arduino tutorial op de London Perl Workshop. Als deel van de workshop krijgt u om te houden van de Arduino Ethernet-kaart die je had geëxperimenteerd met, en een "grote" onderdeel van het vak. Deze belangrijke componenten opgenomen dingen zoals LCD-schermen, LED's, motoren, kantelen schakelaars, arcade knoppen, enzovoort. Mijn grote component was een 16 x 2 alpha-numeric weergeven. Benieuwd wat mee te maken, heb ik besloten om te zien wat voor soort spel ik kon bouwen met slechts één knop en een 16 x 2 LCD.
De 'Arduino Runner' was dat spel. Broncode van https://github.com/MarquisdeGeek/gamebox
Ik was echter de 'sprong' knop triggering door het aanraken van draden aan weerstanden, dat is niet erg rock en rock. Noch was het gebrek van de zaak. Dus, toen ik thuis kwam, heb ik besloten te monteren de Arduino in de kartonnen doos die de kit was aangekomen in. En toegevoegde echte knoppen. En een luidspreker.